Hlavní obsah

Nejrevolučnější Hyundai všech dob pochází z Česka

Foto: Hyundai

Zapomeňte na podsvícené akvárium Škody Enyaq nebo masku BMW X6, tu pravou světelnou revoluci přináší čtvrtý Hyundai Tucson

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Jestliže vám Hyundai Tucson přišel jako obyčejné SUV, vše se změní 15. září, kdy se naplno odhalí čtvrtá generace jednoho z nejúspěšnějších modelů značky v Evropě. Revoluční design karoserie i kabiny doplňuje jedna praktická novinka, kterou vůz sdílí s Mercedesem. O co jde a čím auto, které se bude sériově vyrábět v moravskoslezských Nošovicích, ještě překvapí?

Článek

Nemusíte se na přiložené snímky nijak pozorně koukat, stejně vás přepracovaný design naplno praští do očí. Nejde o žádný vývoj stávajících linek, před vámi stojí zbrusu nový vůz, který bude mít pro evropské a další trhy v rodném listě zapsány moravskoslezské Nošovice.

Foto: Hyundai

Verze s delším rozvorem se dočkají zákazníci v Číně, Koreji nebo ve Spojených státech amerických

Auto se bude nabízet se dvěma délkami rozvorů, nicméně my se dočkáme pouze kratší varianty. Rozměrově však stejně půjde o větší automobil ve srovnání se stávajícím modelem. Hlavním identifikátorem novinky jsou parametrické lampy denního svícení integrované do mřížky chladiče. Jestliže vás nadchlo podsvícené akvárium (maska) Škody Enyaq, tohle bude daleko větší randál.

Z kabiny se až tají dech. Podívejte se na nový volant, digitální přístrojový štít a plně dotykovou středovou konzoli, která je umístěná a tvarovaná velmi podobně jako u nového Mercedesu třídy S. Multimédia budou zahrnovat ovládání navigace, ventilace, ambientního osvětlení (64 barev, 10 úrovní podsvícení) a dalších funkcí.

Foto: Hyundai

Podobně umístěnou středovou obrazovku najdete i v novém Mercedesu třídy S

O motorech zatím oficiálně nepadlo ani slovo, nicméně je nanejvýš jisté, že se dočkáme především mild-hybridních jednotek a plug-in hybridu, ovšem proslýchá se také o ostré variantě N, údajně naladěné na výkon kolem 340 koní.

Jak to vše bude, se dozvíme už 15. září, kdy je plánován oficiální debut vozu. Jak bývá u automobilky Hyundai zvykem, své novinky servíruje po kouskách, proto zůstaňte naladěni na naši notu pro ty nejaktuálnější informace.

Reklama

Načítám