Původní Škoda Octavia je dnes tak trochu pozapomenuté auto, které se ukrývá nejen ve stínu jiných historických modelů české značky, ale také moderních „oktávek“. Stále však má svoje fanoušky.
Jestli toužíte po co nejvýkonnější nové škodovce se spalovacím motorem, musíte se už několik let spokojit s tím, že pod kapotou bude mít „jen“ přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec.
Úžasná automobilová akce Histo-Monte se ani letos neobešla bez české účasti. A co víc, na dobrodružnou cestu po ikonických silničkách vyrazil náš Martin Machala. Jak náročné to bylo? Co ho na staré škodovce bavilo a naopak? A jaký byl návrat do nového auta? Na to všechno odpovídá v nejnovějším díle našeho podcastu.
Přemýšleli jste nad tím, která auta se nejvíce kradou, kolik ojetin je vlastně bouraných a u kterých vozů se nejvíce stáčejí tachometry? Tak teď si o tom můžete udělat obrázek. U mnohých značek vás jejich pořadí asi nepřekvapí.
Historie formule 1 přinesla spoustu neortodoxních technických i designových řešení, díky nimž také vznikly některé hodně zvláštní monoposty. Tím nejpodivnějším z nich je možná Tyrrell P34.
Už jste viděli sci-fi detektivku Bod obnovy? Nový český filmový hit si dokázal získat nejen spoustu pozornosti, ale také posbírat řadu pochval a pozitivních reakcí.
I když Škodu Favorit můžeme považovat za klasické auto, které je navíc díky nostalgii pro spoustu lidí svým způsobem přitažlivé a žádané, nemělo by stát velké peníze. A také zpravidla nestojí.
Přestože Škoda Superb nikdy nedostala sportovně laděnou verzi RS, zájemci vždy mohli sáhnout po nějaké výkonné variantě. Exemplář, který vám dnes ukážeme, jde ale mnohem dál.
Reklama