Garáž.cz
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní menu
Zavřít menu
Moje sledované
Novinky
Ze světa automobilek
Zajímavosti
Co je kde na prodej
Tuning a přestavby
Hry a filmy
Kvízy
Testy
Nová auta
Ojetiny
Youngtimery a veterány
První dojmy
Fenomény
Motorky
Servis
Jak na to
Legislativa
Čísla a statistiky
Nákup auta
Obytné vozy
Historie
O autech a technice
O lidech
Reportáže
Auto-moto muzea
Rozhovory
Podcast
Blog
Události
Rally
Auto roku
Formule 1
Legendy 2024
Videa
Wiki
záhlaví
Garáž.cz
Garáž rubriky 1. úrovně
Novinky
Zajímavosti
Testy
Motorky
Servis
Historie
Ojetá auta
Podcast
Reportáže
Blog
Události
Videa
Wiki
Moje sledované
Více
Garáž rubriky 2. úrovně
Nová auta
Youngtimery a veterány
První dojmy
Fenomény
Více
Drobečková navigace
Garáž.cz
Testy
Testy
Hlavní obsah
Článek
Načíst předchozí
První dojmy
Čínská dvojznačka Omoda & Jaecoo u nás uvedla dvě důležité novinky. Osloví řidiče toužící po normálním autě i šetřílky
Jedna událost a dvě důležité premiéry. Rostoucí čínská dvojznačka uvedla na český trh hned dva modely, a to zcela nové SUV Jaecoo 5 a už známé SUV Omoda 5, ale s novým samonabíjecím hybridním pohonem. Vyzkoušeli jsme obě varianty.
Youngtimery a veterány
Nádherná předválečná amerika od značky, kterou nezná skoro nikdo, ale patřila k těm luxusnějším. V8 pochopitelně nechybí
Po sérii několika „modernějších“ aut se tentokrát vrátíme ke značce, která se zformovala v americkém koncernu GM v druhé polovině 20. let a dnes již dávno neexistuje. Připomene nám nejen způsob cestování své doby, ale také počátky dělení trhu podle značek v rámci velkého koncernu a jednu velkou osobnost amerického automobilového designu.
Youngtimery a veterány
Devadesátková Toyota Camry je úžasně normální auto, takové už dnes nekoupíte. Je fantasticky pohodlná a nekonečně spolehlivá
Představte si, že máte v devadesátkách normální auto. Normální, tedy průměrné, to bude sedan s čtyřválcem a pohonem předních kol. Nebude mít nijak výrazný design. Máte představu hotovou? Tak se mrkněte na fotky a možná jste si představili právě tohle.
První dojmy
A nejdražší auto, jaké jsem kdy řídil, je… ano, Volkswagen! Ale trošku speciální. Trošku
Úplně přesnou cenovku mi tedy neřekli, ale prý je to víc než čtyři miliony eur. Po našem skoro sto milionů. Zeptal jsem se, jestli je doslova unikátní Volkswagen ID.Cross Concept pojištěný.
Motorky
Vyčíslili jsme náklady za rok používání Yamahy NMax 125: Nejde jenom o supernízkou spotřebu, skútr umí šetřit ještě jinak!
Všechny detaily už jsme si představili a vy tak víte, že tahle Yamaha NMax jezdí opravdu dobře a že se na ní nemusíte bát ani intenzivního provozu mimo město. Ale kolik to všechno stojí a jak se s takovou motorkou žije?
Ojetá auta
Tahle ojetina je malý zázrak: Nežere, pěkně jezdí a nedá se rozbít
Nejlepší malé ojeté auto na trhu? Tohle Suzuki se může zařadit mezi nejzajímavější bazarovky. Je spolehlivé, skoro nic nežere a jezdí lépe, než byste tipovali. Nové už si nekoupíte, ale ojetých se bát naštěstí nemusíte.
Nová auta
Vystoupí ze stínu pětky? Renault 4 je dospělejší, prostornější a taky nadělá dost parády
Renault 5 je pro značku fenomenální úspěch, na tenhle retrofuturistický elektrický hatchback se doslova stojí fronty. Povede se francouzské automobilce zopakovat tenhle majstrštyk i s modelem „4“?
Reportáže
Česká pojízdná pevnost Golem může zamířit do armády. Vyjede schody, odolá minám, ale řídí se jako dodávka
Pohled na 6,3 metru dlouhé pancéřované vozidlo M4 Golem vyvolává právoplatný údiv, který ještě více zesílí poté, co zjistíte, co všechno tahle česká 15tunová pojízdná pevnost umí na silnici i v terénu. Vyzkoušeli jsme to!
Načítám
Zobrazit další články
Postranní panel
Reklama
Reklama
Postranní panel
×
Testy - Garáž.cz