Garáž.cz
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní menu
Zavřít menu
Moje sledované
Novinky
Ze světa automobilek
Zajímavosti
Co je kde na prodej
Tuning a přestavby
Hry a filmy
Kvízy
Testy
Nová auta
Ojetiny
Youngtimery a veterány
První dojmy
Fenomény
Motorky
Servis
Jak na to
Legislativa
Čísla a statistiky
Nákup auta
Obytné vozy
Historie
O autech a technice
O lidech
Reportáže
Auto-moto muzea
Rozhovory
Podcast
Blog
Události
Rally
Auto roku
Formule 1
Legendy 2024
Videa
Wiki
záhlaví
Garáž.cz
Garáž rubriky 1. úrovně
Novinky
Zajímavosti
Testy
Motorky
Servis
Historie
Ojetá auta
Podcast
Reportáže
Blog
Události
Videa
Wiki
Moje sledované
Více
Garáž rubriky 2. úrovně
Auto-moto muzea
Rozhovory
Více
Drobečková navigace
Garáž.cz
Reportáže
Reportáže
Hlavní obsah
Článek
Načíst předchozí
Reportáže
Řídili jsme ty nejdůležitější Škodovky historie: Octavie, 110 R, Rapid nebo Favorit jsou jak továrna na vzpomínky
Letošní 130. narozeniny automobilky Škoda jsme oslavili tím nejlepším možným způsobem: Projeli jsme hned několik historických modelů, které představují nejen průřez slavnou historií české značky patřící ve světě k těm nejstarším, ale také ukazují, jak se v průběhu století vyvíjel automobil jako takový.
Reportáže
Němci vybrali nejlepší a nejhorší auta podle spolehlivosti. Vítěz nepřekvapí, poražení ale patří v Česku mezi oblíbené
Německo je obří země, kde jezdí mnoho aut, o kontrolu jejich technického stavu se zde stejně jako u nás starají příslušné stanice. Řadu z nich provozuje společnost TÜV, která každoročně vydává přehled o (ne)spolehlivosti jednotlivých modelů. Nejnovější report má vítěze i překvapivé poražené, v Česku poměrně oblíbené vozy.
Reportáže
Jede si Martin Macík pro dakarský hattrick? Odvaha mu nechybí, vždyť vyzbrojuje své největší soupeře
Dakar 2026 začíná již za měsíc a kousek a Martin Macík, úřadující dvojnásobný šampion, na něj vyrazí s velkým sebevědomím. Podaří se mu vybojovat zlatý hattrick?
Reportáže
Mladí nechtějí opravovat auta, přitom jde o zlatý obor. Motivační projekty chtějí přilákat mechaniky
Že dřív bylo motoristům lépe, asfalt byl černější a pro cestování nikdo nepotřeboval zimní gumy, to jste slyšeli asi nesčetněkrát. Obvykle jsou tyhle vzpomínky zkreslené, nicméně jeden fakt ze souboru „bejvávalo dobře“ skutečně platí.
Reportáže
Vyrazili jsme do kolébky světové hudby hledat The Beatles, Pink Floyd nebo Joy Division. Netušili jsme, o jakou autoškolu nakonec půjde
Hudba je dnes nedílnou součástí našeho soužití s auty. Baví nás, zpříjemňuje cestu, vyvolává emoce. Vydali jsme se proto do jedné velké kolébky, kde se zrodily kapely světového formátu a udělali si to těžší. Osedlali jsme totiž Ford Capri a s volantem vpravo.
Reportáže
Nejlepší automobilová závodnice všech dob byla Češka! Eliška Junková ukončila svou neskutečnou kariéru po tragické smrti manžela
Ještě dnes se o ní mluví jako o nejlepší závodnici všech dob. Eliška Junková vyhrála Velkou cenu Německa na Nürburgringu, byla vůbec první ženou, která vyhrála mezinárodní automobilový závod absolutně, a na Targa Florio, tehdy nejtěžším závodě na světě, dojela pátá, když dvě třetiny závodu vedla. Spolu se svým manželem Čeňkem Junkem tvořili nejrychlejší závodní pár na světě, vše změnila až osudná tragická nehoda 15. července 1928… Včera to bylo na den přesně 125 let od jejího narození.
Reportáže
Ovládl Evropu, pokořil nacisty a možná měl smlouvu s ďáblem: Tazio Nuvolari byl nejlepším jezdcem své doby
Před 133 lety tento den se narodil Tazio Nuvolari. Byl nejrychlejším závodníkem své doby. Svůj vůz vodil naprosto precizně, ale přitom tak divoce a rozevlátě, že diváci jásali a omdlévali, když pozorovali jeho odvážné kousky. Byl tak rychlý a úspěšný, až si vydobyl pověst, že podepsal smlouvu se samotným peklem. Přezdívali mu proto nejen „Syn větru“ nebo „Létající Mantovan“, ale také „Rudý ďábel“.
Reportáže
Proč každý den stojíme před Prahou v kolonách, když tady třetí pruh je? Zjistili jsme, proč se nesmí využívat
Je už takovým denním chlebem, že se na dálnici D11 před Prahou srocuje kolona aut, která pomalým tempem poskakuje kupředu. Řidiči však po levé straně míjí zašrafovanou oblast, co by šla krásně použít jako pruh. Proč tomu tak není? Zapátrali jsme a tuhle záhadu odhalili.
Načítám
Zobrazit další články
Postranní panel
Reklama
Reklama
Postranní panel
×
Reportáže - Garáž.cz