Garáž.cz
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní menu
Zavřít menu
Moje sledované
Novinky
Ze světa automobilek
Zajímavosti
Co je kde na prodej
Tuning a přestavby
Hry a filmy
Kvízy
Testy
Nová auta
Ojetiny
Youngtimery a veterány
První dojmy
Fenomény
Motorky
Servis
Jak na to
Legislativa
Čísla a statistiky
Nákup auta
Obytné vozy
Historie
O autech a technice
O lidech
Reportáže
Auto-moto muzea
Rozhovory
Podcast
Blog
Události
Rally
Auto roku
Formule 1
Legendy 2024
Videa
Wiki
záhlaví
Garáž.cz
Garáž rubriky 1. úrovně
Novinky
Zajímavosti
Testy
Motorky
Servis
Historie
Ojetá auta
Podcast
Reportáže
Blog
Události
Videa
Wiki
Moje sledované
Více
Garáž rubriky 2. úrovně
Nová auta
Youngtimery a veterány
První dojmy
Fenomény
Více
Drobečková navigace
Garáž.cz
Testy
Youngtimery a veterány
Youngtimery a veterány
Hlavní obsah
Článek
Načíst předchozí
Youngtimery a veterány
Řídili jsme nejvzácnější novodobé Porsche: Carrera GT je atmosférická desetiválcová nirvána
Atmosférický desetiválec, co točí přes osm tisíc otáček. Manuální šestikvalt. Design, co nemůže zestárnout. A pod křivkami špičková technika Porsche. Jen 1 270 kusů a astronomická hodnota. Tohle je přesně to auto snů, které ti zježí chlupy na těle a každá vteřina za volantem je strhující životní jízdou.
Youngtimery a veterány
Škoda 706 RTO je určitě nejkrásnější československý autobus. Dnes se prodává za miliony
Jen málokterý český veterán bývá nabízen za miliony korun. Škoda 706 RTO ale mezi takové vozy dnes patří, jezdilo s ní přitom mnoho z nás.
Youngtimery a veterány
Renault Vel Satis ve své době zoufale neuspěl, teď je to však levná cesta k něčemu extra. Luxusnímu a pohodlnému
Neokoukaná luxusní auta mám vlastně moc rád. Je pochopitelné, že chcete jízdní komfort a výbavu, ale pokud si zvolíte něco, co nestojí na každém rohu, máte moje sympatie, že se nebojíte nejít s davem. A přesně to si myslím i o vás, majitelích neotřelého Renaultu Vel Satis.
Youngtimery a veterány
V modelu 502 byste BMW možná ani nepoznali. První poválečný německý osmiválec je baroko na kolech, automobilku málem položil
První poválečné luxusní BMW se pyšnilo velkými motory. Prapředek řady 7 dostal kvůli svým klasickým tvarům krásnou přezdívku barokní anděl a u nás nejde o příliš častý veterán.
Historie
Obří náklaďák Kolos od Tatry nesloužil jen v armádě. Drtikolka T813 měla gigantický motor a tahala i letadla. Přezdívku dostala díky filmu
Tatra T813 vznikla primárně pro potřeby armády, její schopnosti se ale hodily i v civilním sektoru, a tak sloužila nejen ve vojenských barvách. Připomeňte si její příběh.
Youngtimery a veterány
Analogové, surové, bez zbytečných kompromisů. Model 348 je za nás asi nejlepší osmiválcové Ferrari
Všichni kolem o nich mluví a my se tomu vůbec nedivíme. Malá osmiválcová Ferrari jsou stále ještě dostupná a za slušné peníze nabízejí hodně muziky – tedy zejména v případě, že máte upravené výfuky. Ale i sériové auto je moc fajn, zejména když má najeto necelých 10 000 kilometrů.
Youngtimery a veterány
Řídili jsme poslední skutečnou českou limuzínu: Tatra 700 umí být trochu záludná, ale je strašná škoda, že neuspěla
Automobilka Tatra je opravdovou českou legendou, která je stále aktivní. To je na třetí nejstarší automobilku v Evropě skvělý výsledek, jen už dělá pouze nákladní automobily. Není to ale tak dávno, co pod značkou Tatra existovala i výroba osobních aut a na jejich poslední typ se dnes podíváme.
Youngtimery a veterány
Sunbeam Tiger je takový muscle roadster. Britský sporťák je rarita, která dostala mocný americký osmiválec
Když se něco jmenuje Tiger, a navíc je to malý zářivě oranžový roadster, tak by to mohlo být hodně v pohodě. A když se navíc kolem jeho vývoje motali pánové jako Carroll Shelby a Ken Miles, tak je téměř jisté, že to bude hodně zábavná hračka.
Načítám
Zobrazit další články
Postranní panel
Reklama
Reklama
Postranní panel
×
Auto-moto testy: Youngtimery a veterány