Wolfsburg se do rozvoje elektrické mobility pořádně obul – do světa už vyjelo přes půl milionů elektrických vozů VW řady ID. Začátkem příští dekády chce automobilka mít svůj vozový park plně elektrifikovaný a evidentně k tomu má dobře našlápnuto. Prozatím tuto sestavu tvoří modely ID.3, ID. 4 a ID.5, v Číně se pak prodává ještě ID.6.
Z továrny Ferrari v italském Maranellu v letech 1968 až 1973 odjelo celkem 1 284 legendárních silničních Dayton. Jen jediná z nich však měla unikátní hliníkovou karoserii ze závodních aut a následně skončila až v Japonsku, kde čtyřicet let čekala na znovuobjevení. Teď je k vidění v továrním muzeu značky a je ve stavu, v jakém ji koupil současný sběratel.
Mladá automobilka Lucid z kalifornského Newarku postupně roste a má poměrně jasný cíl – být tím největším výrobcem elektromobilů na světě. Našlápnuto k tomu má se svým luxusním sedanem Air, který představila ve vrcholné verzi, a přidat se má i sedmimístné SUV Gravity.
Autosalon v Los Angeles přinesl premiéru americké verze Subaru Impreza a automobilce se podařilo příjemně překvapit. Má odvážnější design, ikonický motor boxer s ležatými válci zůstává, a co je možná nejdůležitější – při vývoji inženýři i nadále mysleli na řidiče! Dobrou zprávou budiž i fakt, že by se od té evropské měla lišit jen minimálně.
Další listopadový pracovní týden je za námi, a protože venku začínají první opravdu chladné dny, přinášíme vám návrhy jak se zabavit v teple domova. Už tradičně pro vás máme přehled toho nejdůležitějšího a nejzajímavějšího ze světa aut z minulých dnů. Ze zvědavosti se vás současně ptáme, jak vážně berete doporučení odborníků při nákupu „nových“ ojetin.
S Themou už jsem před několika roky jezdil a litoval, že tenkrát nebylo možné o tom udělat článek právě pro Garáž. Ale štěstí mi přálo, takže vám mohu konečně představit Themu 8.32 a říct, proč je to opravdu skvělé auto.
Reklama