Garáž.cz
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní menu
Zavřít menu
Moje sledované
Novinky
Ze světa automobilek
Zajímavosti
Co je kde na prodej
Tuning a přestavby
Hry a filmy
Kvízy
Testy
Nová auta
Ojetiny
Youngtimery a veterány
První dojmy
Fenomény
Motorky
Servis
Jak na to
Legislativa
Čísla a statistiky
Nákup auta
Obytné vozy
Historie
O autech a technice
O lidech
Reportáže
Auto-moto muzea
Rozhovory
Podcast
Blog
Události
Rally
Auto roku
Formule 1
Legendy 2024
Videa
Wiki
záhlaví
Garáž.cz
Garáž rubriky 1. úrovně
Novinky
Zajímavosti
Testy
Motorky
Servis
Historie
Ojetá auta
Podcast
Reportáže
Blog
Události
Videa
Wiki
Moje sledované
Více
Garáž rubriky 2. úrovně
Nová auta
Youngtimery a veterány
První dojmy
Fenomény
Více
Drobečková navigace
Garáž.cz
Testy
Youngtimery a veterány
Youngtimery a veterány
Hlavní obsah
Článek
Načíst předchozí
Youngtimery a veterány
Lincoln Continental se v osmdesátkách zmenšil, pořád je ale velký jak evropské luxusní auto. A ještě pohodlnější
Lincoln Continental je pro mě asi tím nejznámějším modelem této luxusní americké značky. Bývaly to obrovské opulentní koráby, které byly pro mnoho Američanů jen objektem touhy. Ale v osmdesátých letech už Continental nebyl ani moc luxusní, ani moc velký. Přesto má něco do sebe.
Youngtimery a veterány
Vojenský Pinzgauer možná neznáte, ale je to v terénu neuvěřitelně schopné auto. I proto, že má něco společného s tatrovkou
Jmenuje se Steyr-Puch Pinzgauer. Je to malý terénní vojenský nákladní automobil s pohonem všech kol a neuvěřitelnými terénními schopnostmi. V našich končinách je poměrně vzácný, ale západní armády jej znají velmi dobře a nedají na něj dopustit.
Youngtimery a veterány
Suzuki Cappuccino je tak maličké, že se do něj skoro nevejdete. Výkonu také moc nemá, ale stejně je to neskutečná sranda!
V devadesátých letech vyráběla japonská automobilka Suzuki asi nejlepší automobil třídy Kei na světě. Tedy alespoň pokud si myslíte, že nejlepší auto na světě je Mazda MX-5, ale vypraná na šedesát. Právě takové je Suzuki Cappuccino, malý sporťák s velkou osobností.
Youngtimery a veterány
Peugeot 306 S16 je fantastický francouzský hot-hatch. Navíc vypadá skvěle a je celkem spolehlivý
Dnes se možná na Peugeot 306 koukáte skrz prsty, protože je to ten starý hatchback z Francie, který není ničím zajímavý. Jenže pak nejspíš nějakou zajímavou verzi přehlédnete, například výborný ostrý hatchback 306 S16.
Youngtimery a veterány
Úžasný Fiat Spider 2000 je nádherná hračka na léto. Nestojí moc a svezení je typicky italské. V nejlepším slova smyslu!
Alespoň jedno auto bez střechy do každé domácnosti! A hned by na světě bylo krásněji. Vůbec mi nevadí, že venku je zrovna šedivo, střecha stejně zůstává dole, protože zaoblený fiat prostě vypadá mnohem lépe bez ní a já potřebuji vnímat projev Spideru všemi smysly…
Youngtimery a veterány
Ford Taunus se vyráběl i jako nádherné Coupe. V testované verzi s maličkým motorem ale nebyl sportovní ani trochu
Pro mnohé fanoušky automobilky Ford patří ke klenotům této značky modely Cortina a Taunus z období, kdy spolu sdílely technický základ. Cortinu jsem zatím neřídil žádnou, ale svezení Taunusem je opravdu příjemné.
Youngtimery a veterány
Studebaker je dávno zaniklá americká značka, která vyráběla superpohodlná auta. Champion DeLuxe je toho skvělým důkazem
Je to sedm let, co jsem poprvé řídil automobil značky Studebaker, a upřímně řečeno, tehdy jsem si myslel, že i naposledy. Moc veteránů této značky se u nás ve srovnání s jinými americkými klenoty nevyskytuje. Ale přesto teď sedím v modelu Champion a užívám si opět ten pocit výjimečnosti i na poměry amerických aut.
Youngtimery a veterány
Luxusní Jaguar XJ byl v devadesátkách ještě úžasné auto. Jezdí jako nic jiného, je celkem spolehlivý a koupíte ho pod sto tisíc
Jaguary XJ generace X300 jsou na cenovém dně. Právě to může být pro někoho prvním důvodem, proč si ho pořídit. Já se ale toho svého nedávno zbavil a teď toho trochu lituju, protože to bylo úžasné auto.
Načítám
Zobrazit další články
Postranní panel
Reklama
Reklama
Postranní panel
Auto-moto testy: Youngtimery a veterány