Článek
Vedení od první etapy, přesvědčivé vítězství s náskokem hodiny a půl a třetí triumf v řadě po sobě. Letošní jízda Martina Macíka a jeho posádky marockou rallye vypadala jako procházka růžovým sadem, ale rozhodně nebyla, což dokládá nejen seznam odstoupivších (v cíli byly klasifikovány jen dva náklaďáky z pěti startujících).
Ostatně udělejte si názor sami z tohohle onboardu.
🇨🇿 [ENG below] Jak vypadá Rallye du Maroc z kabiny? 🧐 Občas hodně zajímavě. 😅 Za chvíli si to dáme ještě jednou,...
Posted by MM Technology on Friday, October 17, 2025
„Závod byl tvrdý, terén pestrý, a my jsme si ho prožili opravdu se vším všudy. Dokonce jsme se v jedné z dun na chvíli zakopali a František se úplně na konci na chvilku ztratil, ale i to k závodění patří. Náš Josef fungoval skvěle a jedeme domů s tím, že jsme na Dakar 2026 připraveni,“ říká pilot Martin Macík.
🇨🇿 [ENG Below] Vítězové Rallye du Maroc 2025! 🥳 🇬🇧 Rallye du Maroc 2025 winners! 🥳 Support: Prometeon FESTA TOOLS Seyfor Castrol MM Technology Oneteam Store Diverse Extreme Team
Posted by Martin Macík Jr. on Friday, October 17, 2025
Poslední ostrý test před Dakarem tak dopadl na jedničku – svou formu ukázala nejen zkušená posádka, ale také zcela nový kamion Pepa. Jen připomeneme, že jde vlastně o zcela shodný stroj s předchozím Bohoušem, tedy speciál od MM Technology ve specifikaci EVO4 (jen má nová digitální zrcátka), pouze nově postavený. A protože hned zkraje prokázal svou rychlost a spolehlivost, zdá se být na Dakar 2026 dobře připravený.
🇨🇿 [ENG Below] Hattrick na Rallye du Maroc ! 🎉 Po letech 2022 a 2024 kompletujeme 3. vítězství na tomhle náročným...
Posted by Martin Macík Jr. on Friday, October 17, 2025
Také Martin Prokop má pro Dakar nový stroj, tovární speciál Ford Raptor T1+ s přezdívkou Sid, ale sám přiznával, že jeho tempu zatím nestačí. „První velký závod se Sidem byl nářez. Maroko byla neskutečná zkouška jak nás, tak i techniky. Překvapilo mě, jak se za ten rok zase strašně zrychlilo, jaké se jede tempo, nikdo nedělá chyby a jede se úplně šíleně. Musím přiznat, že Sid je na tom rozhodně lépe než já. To auto je mnohem dál než já, musím si na to zvyknout a pouštět ho do děr a hran, kde bych dřív brzdil,“ shrnuje Martin Prokop, který si vyjel celkové jedenácté místo.
@officialw2rc @rallyedumaroc 🇲🇦 je za námi! 🤯🥵 Kránsý a náročný závod v obrovsky rychlé a nechybující konkurenci mladých...
Posted by Martin Prokop on Friday, October 17, 2025
Celkové vítězství v kategorii nejrychlejších aut T1+ si vyjel Sébastien Loeb (jeho první vítězství v Maroku vůbec) s Dacií, světovým šampionem letošní sezóny W2RC je Lucas Moraes s Toyotou (která triumfovala mezi týmy).
Kategorii motocyklů vyhrál Tosha Schareina, šampionem FIM RallyGP se stal Daniel Sanders (korunován byl již po předchozím závodě Rally Raid Portugal) a kategorii týmů ovládla KTM. My můžeme být hrdí na to, že David Pabiška vybojoval titul mistra světa 2025 mezi veterány. A teď už vzhůru na Dakar 2026!