Článek
Nebudeme vás napínat, prodejní úspěchy za prvních šest měsíců roku 2025 dělají radost českému zastoupení značky Dacia. Ta v prvním půlroce hlásí 5 367 registrací, což je o patnáct procent více než loni.
V prodejích soukromé klientele se Dacia s podílem 8,77 % vyšvihla na třetí příčku, v absolutním pořadí mezi automobilkami (včetně těch, které jsou oblíbené u fleetů) náleží značce šesté místo.

Z nového Bigsteru se pomalu stává hit!
Od ledna letošního roku lze na českém trhu objednat vlajkový model Bigster, který má na prodejních úspěších nemalý podíl. Za prvních šest měsíců si připsal 440 registrací, a pokud byste čekali, že český kupec půjde do auta s „cenou od“, omyl! Hned 41 % zákazníků volí zbrusu nový (a v nabídce nejdražší) hybrid, pětašedesát procent kupců pak sahá po nejvyšších výbavových stupních Journey a Extreme.

Videotest Dacia Bigster.Video: Garáž.cz
Na úspěchy z posledních let však navazují i další stálice - modely Duster a Sandero jsou druhé nejžádanější ve své třídě, Jogger se skoro 1 4000 registracemi patří mezi přední hráče v segmentu rodinných kombi. Roztomilý Spring zase drží top pětku mezi elektromobily mířícími k soukromníkům.

Jogger je mimořádně praktický, jde zároveň o jedinou dacii s možností sedmi míst k sezení.
Dacia před časem dokončila přechod na novou vizuální identitu a stran věrnosti zákazníků dnes patří na absolutní špičku. S modelem Bigster je to trochu jiné, tady má rumunská automobilka ambici přilákat klientelu zbrusu novou, která by jinak ve vodách značky nelovila. A evidentně se to daří…

Díky důkladné modernizaci Spring pořádně prokoukl.
Vlajkové modely Dacie se dlouhodobě profilují jako outdooroví parťáci a povědomí o nich rozšiřuje značka v rámci nejrůznějších spoluprací. Bigster jste si letos například mohli prohlédnout na letních festivalech Hrady, partnerství navázala Dacia také s běžeckým závodem Vltava Run.
Dacia už zkrátka není jen výrobce aut za co možná nejnižší cenu, ale plnohodnotný a konkurenceschopný hráč (nejen) na českém trhu s mnoha a mnoha vedlejšími aktivitami. A jak se zdá, vyplácí se to!