Sledujte Garáž.cz na sociálních sítích
Druhá generace Amaroku nemá s tou první společného prakticky vůbec nic. Zato má ale spoustu společného s Fordem Ranger, a i když se to na první pohled nemusí zdát, je to velmi dobře.
Na začátku letošního roku motoristické nadšence šokovala zpráva o úmrtí Kena Blocka. Slavný Američan zemřel 2. ledna při nehodě na sněžném skútru ve věku pouhých 55 let.
Čas od času v české inzerci ojetých automobilů na prodej narazíme na těžko uvěřitelné rarity. Jako třeba na Škodu Octavia Combi druhé generace, která údajně od roku 2012 najezdila pouhých 867 kilometrů!
Jestli jste alespoň občas, klidně i nepravidelně, sledovali Top Gear s trojicí moderátorů Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May, pak určitě víte, že důležitou postavu představoval také The Stig.
Letošní rok je pro značku Škoda mimořádně plodný. Po předkrmu v podobě omlazené Scaly a Kamiqu přišel na podzim hlavní chod – nové generace Kodiaqu a Superbu. Obě vlajkové škodovky už mají slavnostní premiéru za sebou, a tak jsme si pro vás připravili souhrnné srovnání.
Autodrom patří mezi stálice pouťových atrakcí, takže v malých autíčkách s „chrániči“ se alespoň jednou v životě svezl snad každý z nás. Napadlo by vás ale tohle vozítko vytáhnout na běžné silnice?
Na druhou generaci céčkových Mercedesů se již skoro zapomnělo. Většina z nich dožívá svůj život jako zrezivělé polovraky a jen málokdo tuto generaci stále udržuje v dobré kondici. Přitom to bylo nesmírně povedené auto. A ve vrcholné verzi AMG nabídlo ručně stavěný šestiválec s kompresorem a prvotřídní interiér. Také ve své době stálo hromadu peněz. Jak působí dnes, po skoro dvaceti letech?
Ještě v roce 1989 byly automobily ze Západu pro naprostou většinu z nás jen snem. Připomeňte si auta, o nichž jsme ani nedoufali, že se na český trh někdy dostanou.
Dvacátého listopadu 1968, tedy před 55 lety, se ve Vrchlabí rozběhla sériová výroba Škody 1203, lehkého užitkového vozu, který pak řadu let dominoval československým silnicím.
Reklama
Slevové týdny známe hlavně ze supermarketů, ale co když obdobnou akci udělá automobilka? A dokonce prémiová? Pak vzniknou nabídky, které vás dost možná nahlodají.
Na Cybertruck jste si udělali názor už před lety, když jste ho poprvé uviděli – jeho design prostě milujete, nebo nenávidíte, nic mezi. Ale abyste tohle auto naplno poznali, musíte nahlédnout i pod jeho kontroverzní nerezový kabátek…
Klasické testy Mitsubishi Lanceru Evolution jste si na našich stránkách jistě mohli už přečíst. Jednou věcí je však nadšená projížďka, spálení několika litrů vysokooktanového benzinu a navrácení klíčků majiteli. Tou druhou je pak koupě takového vozu a jeho celkový provoz. Já i jeden můj dobrý kamarád jsme to v nedávné době udělali – oba jsme si koupili Mitsubishi Lancer EVO a každý z nás trochu jinou generaci. Jak se s nimi žije?