Hlavní obsah

Toto auto přesně před rokem šokovalo český internet. Objevilo se v nejluxusnější pražské ulici, fotil se s ním každý a o supersport nešlo

Foto: Čtenář František

Zatmavená géčka, luxusní limuzíny, křiklavé a hlučné supersporty… Parkoviště v Pařížské ulici v Praze zažilo za poslední roky kdeco. Aby na sebe ale pozornost strhla dostupná lidovka, s níž se navíc fotily davy, to tu ještě nebylo.

Článek

Psal se 11. červenec 2024 a před výlohami luxusních obchodů na křižovatce ulic Pařížská a Široká v Praze se objevila Dacia Duster. Auto, které sem tak úplně nepatří, ale ještě by na tom nebylo nic až tak zvláštního… kdyby nevypadalo, jako by právě přijelo z tisícikilometrového off-roadového dobrodružství plného bahna, šotoliny a písku.

Vůz se v nejluxusnější pražské ulici objevil hned ráno a okamžitě budil zaslouženou pozornost. Projíždějící řidiči se za ním otáčeli, kolemjdoucí lovili selfie a zajímavé záběry. I vás na Garáži tento kousek zaujal. Článek o něm do dnešního dne posbíral skoro 800 tisíc návštěv a přes 200 tisíc zhlédnutí mělo naše reelsko na instagramu:

Toho času nikdo nevěděl, jestli si jen někdo odskočil do centra Prahy z divokého automobilového víkendu, nebo jde o promyšlenou marketingovou kampaň. Později se ukázalo, že šlo o originální zviditelnění automobilové novinky na českém trhu, na což ostatně odkazoval i nápis na boku vozu Cesta k radosti je jednoduchá a hashtag #dusterproradost.

Foto: Čtenář František

Špinavý Duster v ulici plné luxusních obchodů měl ukázat, že pro pocit štěstí a spokojenosti není nutné utratit miliony korun…

Tvůrcům nápadu je nutné vyseknout poklonu. Vzhledem k zájmu lidí svérázný marketing evidentně zafungoval, aniž by celý projekt někoho pobouřil nebo omezoval. Snad jen tradiční návštěvníci Pařížské byli toho dne poněkud smutní, protože jejich luxusní auto za miliony tentokrát nikoho nezajímalo.

Foto: Čtenář František

Auto zaujalo i projíždějící řidiče.

Zatímco tehdy před rokem byla nová generace Dacie Duster horkou novinkou, dnes už je na českých cestách slušně zabydlená. A automobilce dělá radost! Jen za první letošní půlrok si ji pořídilo přes 2000 zájemců, dlouhodobě jde přitom o nejprodávanější model značky. Loni byl zájem dokonce vyšší, to se ale ještě neprodával větší a prostornější Bigster.

Tak co, vymyslí marketingový tým něco podobného i s novou vlajkovou lodí? Nechme se překvapit!

Načítám