Článek
První Škoda Octavia byla celkem povedeným manažerským i rodinným liftbackem, potažmo vysloveně praktickým kombíkem. Pro rychlé řidiče nabídla variantu RS, těm úsporným zase učaroval úsporný motor 1.9 TDI o výkonu 66 kW.
Designér Rostislav Prokop už první Octavii proměnil v kabriolet, což někteří nemohli přenést přes srdce. Tak teď se o to víc držte, protože Rostič řádil znovu a ve větším.

Vzadu mega křídlo, difuzor, sportovní výfuk a obyčejné lampy.
Představujeme kanárkově žluté dvoudvéřové kabrio postavené na bázi první Octavie 1.9 TDI, které je navíc rozšířené bodykitem a vzadu opatřené sportovní křídlem. Celé vozidlo je k tomu snížené, má obří kola s leštěným límcem a hodně nízkoprofilové sportovní obutí.
Uvnitř můžeme vidět sportovní skořepinová sedadla a bezpečnostní rám, takže se vzadu asi nikdo nepovozí. Ale co, složená střecha je stejně ideální pro výletování maximálně ve dvou.
Vzadu kromě křídla najdete ještě přepracovaný nárazník s difuzorem, dvojitou koncovkou výfuku a obyčejná tovární koncová světla. Celkově je vidět, že autor (nejde o výtvor umělé inteligence) zachoval originální proporce a tradiční díly, ovšem zbytek vylepšil tak nějak po svém.
Styl futuristický brutalismus, který se setkává s českým národním dědictvím, toto virtuální dílo vystihuje naprosto přesně. Takže jestli jste už běželi před barák obejmout svoji sériovou Octavii, tak chápeme, ale není to nutné. Divoké tuning kabrio je pouze uměleckou vizí a podobně jako Ježíšek zkrátka neexistuje.
Naše prototypy
Máte rádi naše vize? Podívejte se na další naše prototypy! V této tematické sérii pro vás navrhujeme a vytváříme různé automobilové modely, ať už československé či zahraniční. Dále vracíme zpátky do života motorizované legendy nebo představujeme sofistikovaná technická řešení.