Hlavní obsah

Žádná elektřina, tohle je nejlepší restomod současnosti!

Foto: Emilia GT Veloce

Na první pohled je jasné, které auto bylo vzorem – legendární Alfa Romeo Guilia GT

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Připravte si papírové kapesníky, jdeme plakat. Tohle je Emilia GT Veloce, výjimečný restomod s 510koňovým šestiválcem z Giulie Quadrifoglio. Na auto, které musí nadchnout každého automobilového nadšence, vám peníze stačit nebudou.

Článek

Tohle je italské auto, které bude vyrobeno v Německu. Italský design, italské srdce a italská krev, ale perfektní zpracování, maximální funkčnost a hlavně to není jen tak nějaký bláhový sen, ale realita. Emilia GT Veloce je restomod Guilie GT, jednoho z nejlepších aut šedesátých a sedmdesátých let.

Foto: Emilia GT Veloce

Zezadu už se designéři trochu víc odvázali

U většiny zpráv o nových restomodech se někde v třináctém odstavci dočtete, že vůz pohání elektřina a najdou se tací, kteří to dokonce oslavují, ale tady se nemusíte ničeho bát. Žádné ampéry, ale 2,9litrový šestiválec známý z modelů Stelvio a Giulia Quadrifoglio, takže bi-turbo a výkon 510 koní a točivý moment 600 Nm. V kombinaci s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF a pohonem zadních kol je to prostě něco, co musíte milovat.

Jistě jste se ale zamilovali jen při pohledu na první skicu. Ten zub na kapotě, kulatá světla, ten profil střechy a silná linka na boku, dvojité výfuky… A když pak vidíte interiér, který je stejně jednoduchý jako u originálu, kde je novinkou jen klimatizace, audiosystém a sedačky Recaro… Ne, tady není o čem, tohle je opravdu láska!

Foto: Emilia GT Veloce

Dokonalé místo k životu

Foto: Emilia GT Veloce

Tenhle pohled ukazuje, jaké má Emilia GT Veloce svaly

Němci pak hodlají udělat všechno pro to, aby Emilia GT Veloce fungovala stejně dobře jako třeba Singer nebo další reinkarnace starých aut. Vpředu dvojité lichoběžníky, vzadu víceprvková náprava a jako bonus plně nastavitelné tlumiče. Řidič se pak bude moci spolehnout i na ABS a kontrolu trakce.

No a teď ty špatné zprávy. Nevznikne víc než 22 kusů a cena jednoho je 400 tisíc eur, tedy víc než deset milionů Kč. Na druhou stranu, pokud ty peníze máte… Život je příliš krátký na to, abychom jezdili nudnými auty!

Reklama

Načítám