Hlavní obsah

Hyundai zlevnil svůj malý crossover, až si jeden vzpomene na slavnou ix20. Tohle už je zajímavá nabídka

Foto: Hyundai

Jihokorejský Hyundai se vytasil s poměrně lákavou nabídkou okolo crossoveru Bayon. Základní cenu totiž srazil příjemně nízko a přidal zajímavou limitovanou edici. Navíc auto ještě stále koupíte s poctivým čtyřválcem, jenže bez jedné podmínky se sleva neobejde.

Článek

Hyundai Bayon je takový duchovní nástupce kdysi extrémně populárního modelu ix20, který si získal srdce nejednoho seniora. Bayon totiž kombinuje prvky malého městského hatchbacku a SUV vozidel, takže nabízí délku 4,2 metru, komfortní nastupování, dobrý rozhled a jeden pro Čechy zajímavý motor.

Je jím základní čtyřválec 1,2 litru s vícebodovým vstřikováním o nevysokém výkonu 79 koní a točivém momentu 113 Nm přenášeném pětirychlostním manuálem. Se zrychlením z nuly na sto za 14,2 sekundy nejde o žádného závodníka (byť v holotě váží jen lehce přes tunu), ale pro courání z bodu A do bodu B? Dostačující.

Alternativou je turbem nadopovaný litrový tříválec o výkonu 100 koní a síle 172 Nm při použití šestirychlostního manuálu a 200 Nm s automatickým sedmikvaltem.

Foto: Hyundai

Hyundai Bayon nabízí motor, který Čechy zajímá. Jde o čtyřválec 1,2 litru bez přímého vstřiku.

Každopádně v základní výbavě Comfort vyjde Bayon s motorem 1,2 litru (pozor, platí jen pro skladové vozy) na akčních 419 990 Kč, respektive na zajímavějších 379 990 Kč, jenže podmíněných.

Litrový tříválec s manuálem se prodává od 449 990 Kč, respektive od podmíněných 409 990 Kč, a za automat zaplatíte od 489 990 Kč nebo od 449 990 Kč, pokud splníte podmínku Hyundai.

Foto: Hyundai

Ceník modelu Hyundai Bayon (květen 2025).

Ve standardu pak najdete halogenové lampy, 15palcové ocelové disky, povinné asistenty, zadní parkovací senzory, manuální klimu, malé 4,2palcové digitální budíky, zadní parkovací kameru, obrazovku infosystému 10,25 palce s připojením Android Auto a Apple CarPlay, šest airbagů, přední sportovní sedadla, světelný senzor, tempomat, zrcátka i okna v elektrice, tempomat nebo třeba 6 reproduktorů.

A co že je tou zmiňovanou podmínkou? Abyste dosáhli atraktivních snížených cen, musíte vůz koupit se značkovým úvěrem Hyundai.

Zajímavá limitka

Tím nabídka Korejců nekončí, protože tu máme ještě limitovanou edici pojmenovanou Wave, která je sice krapet dražší než standardní provedení, ale přináší vícero výbavy.

Foto: Hyundai

Kromě toho Bayon přijíždí v akční edici Wave.

Základ Wave se čtyřválcovým motorem 1,2 litru a manuálním pětikvaltem stojí 439 990 Kč nebo příjemnějších 399 990 Kč, ovšem podmíněných úvěrem Hyundai. Litrový tříválec s manuálem stojí standardně 469 990 Kč nebo 429 990 Kč na úvěr, zatímco s automatem od 509 990 Kč nebo od 469 990 Kč opět na značkový úvěr.

Wave nabízí například halogenové lampy, tónovaná skla, 16palcová litá kola, světelný senzor, manuální klimu, okna i zrcátka v elektrice, sportovní sedadla vpředu, malý 4,2palcový digitální přístrojový štít, tempomat, zadní parkovací senzory i kameru, multimédia 10,25 palce, Android Auto a Apple CarPlay, kožený volant a další výbavu.

Foto: Hyundai

Akční ceník modelu Hyundai Bayon edice Wave (květen 2025).

Za příplatek 12 000 Kč se k Wave prodává výhřev předních sedadel i volantu a kapsa na opěradle sedadla spolujezdce, což pro standardní provedení v základní výbavě Comfort nelze.

Limitová edice se týká rovněž modelů Hyundai i10 (od 349 990 Kč) a Hyundai i20 (od 369 990 Kč). Samotný Bayon je pak krytý pětiletou zárukou bez omezení ujetých kilometrů.

Načítám