Hlavní obsah

Škoda jako pick-up a rovnou ve dvou verzích: Mohla by mít šestiválec, pracovní variantu byste na stavbě jako když našli

Foto: Rob Spencer, Facebook AI automotive art
2:48
2:48

Chcete-li článek poslouchat, přihlaste se

Máme tu další výtvor umělé inteligence, tentokrát na téma Škoda Auto a segment pick-upů. Ačkoli mladoboleslavská automobilka ve třídě korbiček chvíli působila, dokonce nějaké moderní kousky nedávno představila, tak stejně stále čekáme na to pravé sériové. A to by mohlo vypadat nějak takhle.

Článek

Když se řekne pick-up, někdo si vybaví malého dvoudvéřového pracanta s korbičkou, jiný zase Ford Ranger, zatímco milovníci amerických aut budou hlásit Ram 1500, Ford F-150, Chevrolet Silverado…

Škodovka se pick-upům historicky věnovala, stačí vzpomenout například Favorit pick-up nebo třeba Felicii Fun. Z moderních kousků do tohoto segmentu přispěli studenti škodováckého učiliště, a to například modely Funstar (Fabia pick-up), Mountiaq (Kodiaq pick-up) nebo nejnověji speciálem Škoda L&K 130 (Superb pick-up) pro cyklistické závody.

Foto: Rob Spencer, Facebook AI automotive art

Škoda Pravit má stát na základech prvního Amaroku.

Na facebookové stránce AI automotive art se nově objevil další a neméně zajímavý výtvor. Přidal jej uživatel jménem Rob Spencer, který uvádí, že žije ve Spojených státech amerických. Ten představil model Škoda Pravit a jeho odvozenou pracovní verzi, oba dělníci mají vycházet z první generace Volkswagenu Amarok.

Barvou a předními proporcemi nám auto spíše připomíná Peugeot Landtrek, nicméně světla, maska a logo už vychází ze stylu Škoda Auto. Klasická dvoukabina je pak zakončená jednoduchými svítilnami a víkem korby s nápisem Škoda a pokusem o logo.

Foto: Rob Spencer, Facebook AI automotive art

Zadní část je pak jednoduchá, víko opatřené nápisem a logem.

Uživatel přiložil také fotografii interiéru, kde bezpečně poznáváme rozhraní Volkswagen. Řidič tak kouká na analogové budíky s větším palubním počítačem uprostřed, zatímco ve středu najdeme jednoduchý infosystém a otočné voliče mechanicky ovládané klimatizace.

Pokud bychom vycházeli z popisu autora, bude pod kapotou užitkové škodovky pracovat třílitrový naftový šestiválec o výkonu 204 nebo 224 koní, řazení zajistí osmirychlostní automatická převodovka, která pošle krouťák až 550 Nm na všechna čtyři kola.

Foto: Rob Spencer, Facebook AI automotive art

Interiér je pak klasický volkswagen.

Pracovní varianta Škody Pravit je pak dosti oholená. Bavíme se o jednokabině s nelakovými doplňky, která stojí na ocelových kolech, má jednoduché halogenové lampy, postrádá mlhovky a vzadu místo korby najdeme valník.

Foto: Rob Spencer, Facebook AI automotive art

Pracovní verze je oholená, pouze jednokabina, bez lakovaných doplňků.

Připomínáme, že jde za poslední dobu o druhý zajímavý výtvor umělé inteligence na téma Škoda pick-up, nedávno jsme vám totiž představili model Crewman (Octavia pick-up). A také můžete mrknout na další různé škodovky nebo tatrovky navržené počítači. Některé stojí za to, jiné vzniknout neměly.

Naše prototypy

Máte rádi naše vize? Podívejte se na další naše prototypy! V této tematické sérii pro vás navrhujeme a vytváříme různé automobilové modely, ať už československé či zahraniční. Dále vracíme zpátky do života motorizované legendy nebo představujeme sofistikovaná technická řešení.

Načítám