Hlavní obsah

Garáž Honzy Koubka: VW Polo je na špici, ale taky nejdražší

Video: Honza Koubek

 

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Nedávný facelift přinesl Volkswagenu Polo novou příď, světla vpředu i vzadu a vyspělou elektroniku. Ve své třídě patří k nejdospělejším autům, dotaženost a doladěnost detailů, asistenčních systémů a dalších věcí je jasným důsledkem německé pečlivosti. Je tu ale několik problémů…

Článek

Pod kapotu nedostanete jiný motor než litrový tříválec – samozřejmě pokud si nepřiplatíte za Polo GTI, ale to už je výrazně jiné auto. Nová zaoblenější příď se trochu tluče s dřívější hranatější karoserií a celkový design se za posledních 12 let změnil vlastně dost málo.

Uvnitř je palubní deska prakticky stejná jako před faceliftem, a když chcete větší digitální kokpit nebo lepší infotainment, musíte si připlácet i v těch nejvyšších výbavách.

Na druhou stranu ale Polo jezdí bez přehánění jako o třídu větší auto. Je v něm ticho, pohodlí a všechno funguje přesně a do puntíku tak, jak má. Testované auto s nejsilnější verzí benzinového tříválce mělo dostatek síly, při jízdě ničím nerušilo a nabízelo spoustu vnitřního prostoru.

Ale ta cena… podívejte se sami ve videu…

Reklama

Načítám