Článek
Oficiálně se jmenuje Ferrari 849 Testarossa a jde buď o kupé, nebo roadster s pevnou stahovací střechou označovaný jako Spider. Tu máte dole za 14 sekund a můžete u toho pomalu jet.
Designově zbrusu nový supersport odkazuje na původní vůz matně černým pruhem vpředu spojujícím hlavní světlomety nebo také nárazníkem. V zásadě se však drží designového jazyka současných vozů s koníkem na kapotě.

V nabídce je karoserie kupé i roadster.
Zadní spoiler je výsuvný, dvě křídla najdete i po stranách. Pokud si připlatíte za paket Assetto Fiorano, bude vaše nová Testarossa ještě aerodynamičtější a o 30 kg lehčí (1 570 kg).
Kabina laděná ve stylu závodních vozů nabídne sportovní volant s tradičními tlačítky, přístrojový displej s podporou mobilní konektivity, displej spolujezdce nebo bezdrátové nabíjení mobilů. Uprostřed středového tunelu vidíme i soubor řazení připomínající kulisu řazení manuálu.

Kabina je laděná ve stylu závodních vozů.
Základ pohonu tvoří čtyřlitrový dvakrát přeplňovaný osmiválec pocházející z modelu SF90, nicméně díky všem možným vylepšením jej inženýři vyšperkovali na 830 koní. Motor však spolupracuje se dvěma elektromotory na přední nápravě a jedním zadním, které nabízí dalších 220 koňských sil.
Systémový výkon tak dosahuje 1 050 koní, síla putuje na všechna čtyři kola, a to podle aktuální potřeby. Zrychlení je brutální, nová Testarossa potřebuje k dosažení stovky jen 2,3 sekundy, maximálka činí 330 km/h.
Elektromotory živí trakční baterie o kapacitě 7,45 kWh, což superautu vystačí na 25 kilometrů tichého dojezdu, nicméně výkonem omezeným na pouhých 163 koní.
Původní model Testarossa představený v roce 1984 se stal známým díky tomu, že se objevil v řadě filmů, seriálů, ale také videoher. To znamenalo rovněž velký komerční úspěch, v letech 1984 až 1991 se vyrobilo úctyhodných 7 177 kusů.