Hlavní obsah

Německý úpravce Lumma Design „vylepšil“ Range Rover Evoque

Foto: LUMMA Design

Taky myslíte, že je Range Rover Evoque pohledné auto? No, chlapi z Winterlingenu si o tom myslí svoje…

pátek 05:00

Range Rover Evoque je poměrně pohledné auto. Je stylové, ale ne křiklavé. Výrazné, ale ne příliš okázalé. Pravda, na převoz basy piv bychom asi zvolili něco jiného, ale faktem je, že Evoque se povedl, což potvrzují i prodejní čísla. Jenže německý úpravce Lumma Design by k tomu přece jenom měl pár výhrad…

Článek

Range Rover Evoque byl představen jako koncept už roku 2008 (letí to, co?) a byl přijat velmi dobře. V roce 2011 jsme se dočkali sériové verze, která se od původního konceptu LRX lišila jen velmi málo. Patronkou tohoto auta dokonce byla samotná Victoria Beckham. Manželky podnikatelů se mohly zbláznit. V roce 2015 přišla druhá generace, která vypadala ale úplně stejně, a letos jsme se dočkali faceliftu, který je na pohled paradoxně lépe zaznamenatelný než generační obměna z roku 2015.

Foto: LUMMA Design

Auto je na každé straně rozšířeno o 4,5 cm

Konečný názor necháme na vás, ale každopádně tady je – Lumma CLR RE pro ty, pro které byl původní Evoque příliš málo „šik“ (čti „málo okázalý“). Borci z Lumma Design tomu říkají „široký, maskulinní design“ – ať už souhlasíte či ne, úpravy exteriéru rozšiřují nejlépe prodávané SUV značky Range Rover o dobrých 45 mm. Na každé straně. A to za „pouhých“ 8 270 eur, tedy nějakých 211 tisíc korun…

Kromě vycpaných „ramenou“ nabízí Lumma CLR RE ještě nový přední nárazník, prahy dveří, nový design zadního nárazníku a na závěr je tu „závodní“ difuzor. To vše z „ušlechtilého“ polyuretanu.

Jelikož jsou teď blatníky tak daleko od sebe, v Lumma Design museli pod 22palcová litá kola nasadit ještě pořádné podložky, aby v nových „svalnatých“ podbězích nezapadly. Podvozek sám o sobě byl také snížen, ale Lumma údajně testuje ještě nižší nastavení – ale tam už si ovšem nedokážeme představit tu geometrii podvozku.

Jako u každého správného tuningového úpravce, je i zde poměrně široká škála individualizace. To znamená jinou mřížku chladiče, zadní střešní spojler nebo zakázkový interiér – takže koberečky, hliníkové pedály a akry kůže. Kupodivu se v Lumma Design nepodívali pod kapotu, takže Lumma CLR RE je na tom s původním Evoquem technicky stejně.

autowebAUTOWEBaUtOwEb

Reklama