Garáž.cz
Vyhledat
Osobní menu
Seznam.cz
Hlavní menu
Zavřít menu
Moje sledované
Novinky
Ze světa automobilek
Zajímavosti
Co je kde na prodej
Tuning a přestavby
Hry a filmy
Kvízy
Testy
Nová auta
Ojetiny
Youngtimery a veterány
První dojmy
Fenomény
Motorky
Servis
Jak na to
Legislativa
Čísla a statistiky
Nákup auta
Obytné vozy
Historie
O autech a technice
O lidech
Reportáže
Auto-moto muzea
Rozhovory
Podcast
Blog
Události
Rally
Auto roku
Formule 1
Legendy 2024
Videa
Wiki
záhlaví
Garáž.cz
Garáž rubriky 1. úrovně
Novinky
Zajímavosti
Testy
Motorky
Servis
Historie
Ojetá auta
Podcast
Reportáže
Blog
Události
Videa
Wiki
Moje sledované
Více
Garáž rubriky 2. úrovně
O autech a technice
O lidech
Více
Drobečková navigace
Garáž.cz
Historie
Historie
Hlavní obsah
Článek
Načíst předchozí
Historie
Elektrický Žigulík se objevil v sedmdesátých letech. Nikam nedojel a nabíjel se neskutečně dlouho
Elektromobilita je dnešní trend napříč světem, s myšlenkou se však koketovalo i v minulosti. A to včetně Sovětského svazu.
Historie
Karosa Š jako nástupce nádherné legendy RTO: Kvůli nové konstrukci si vysloužila přezdívku harašito, měla však i výjimečně luxusní verzi
Škoda 706 RTO patří mezi nejslavnější autobusy československé produkce. Její nástupkyní se stala Karosa řady Š, která ji postupně začala nahrazovat v šedesátých letech.
Historie
Škoda 706: Jednomu z nejslavnějších československých náklaďáků se přezdívalo Mates. Vyráběl se půl století. Musel
V době socialismu ke značce Škoda patřily i nákladní vozy. Jejich slavným zástupcem byla i modelová řada 706, která se díky několika modernizacím vyráběla bezmála padesát let. Mezitím se z Barči stal Mates.
Historie
České auto za 7,4 milionu? Jedno takové se za tuto částku nedávno skutečně prodalo
I když mezi klasickými automobily české produkce najdeme celou řadu zajímavých strojů, nejsme zvyklí, že se „naše“ vozy prodávají za extrémně vysoké částky. Proto nás trochu překvapilo, když jsme zjistili, že se jedno staré české auto nedávno prodalo za téměř 7,4 milionu korun.
Historie
Vzácná Škoda 645 Tudor se šestiválcem SV, pedálem plynu uprostřed a hodně těžkým řízením je velmi neobvyklým zážitkem
Se šestiválcovou Škodou 645 se vrátíme skoro o sto let zpět a připomeneme úplně jiný řidičský styl, než na který jsme dneska zvyklí. Zatímco s poválečnými auty se povětšinou jezdí vlastně dobře a nabízejí kromě výkonu sem tam i nějaký ten komfort, řídit Škodu z roku 1929 je ve všech ohledech jiná disciplína.
Reportáže
Petr Pavel má narozeniny. A je to autíčkářský prezident! Podívejte, čím vším jezdí
Právě 1. listopadu roku 1961 se v obci Planá u Mariánských Lázní narodil Petr Pavel. Dnes je mu 64 let a zastává funkci prezidenta České republiky. Jako jeden z mála tuzemských vysokých státníků je armádní generál ve výslužbě také skutečný autíčkář. A ne ledajaký!
Historie
Nákup jedné z nejdražších tatrovek T700 musel schvalovat Senát. Jenom sedačky měla za půl milionu
Čtvrtá nejdražší vyrobená Tatra T700 putovala v roce 1997 do služeb Nejvyššího kontrolního úřadu, přičemž jejím uživatelem byl sám Lubomír Voleník. Tento politik trpěl zdravotními obtížemi, proto potřeboval speciální sedadla Recaro, jejichž cena se měla svého času přiblížit sumě půl milionu korun. A takový nákup prý musel posvětit český Senát…
Zajímavosti
Devadesátky, jak si je pamatujeme. Před více než 30 lety v Mostě závodily celebrity v upravených trabantech. Kolik hvězd poznáte?
Na devadesátá léta minulého století spousta z nás vzpomíná s láskou a nostalgií. Hlavním důvodem je jistě prostý fakt, že jsme v té době byli výrazně mladší, příčin je však víc.
Načítám
Zobrazit další články
Postranní panel
Reklama
Reklama
Postranní panel
×
Auto-moto historie: Veterány, technika i osobnosti z automobilového světa