Hlavní obsah

Svěží Hyundai Santa Fe: Nová platforma i elektrifikace

Foto: Hyundai

Omlazený Hyundai Santa Fe se poprvé oficiálně poodhaluje. Na snímku můžete vidět radikálnější designové změny, ale to nejzásadnější se skrývá pod kapotou

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Najdete je v Moje sledované na Seznam.cz.

Automobilka Hyundai ukázala první oficiální snímek omlazeného prémiového SUV Santa Fe. Faceliftovaný model se představí na nové globální platformě a nabídne také elektrifikované pohony včetně plug-in hybridu. Dynamicky laděné auto dorazí do Evropy už na konci letošního roku. Má vůbec šanci zaujmout?

Článek

Čtvrtá generace modelu Hyundai Santa Fe a dočkala omlazení. Přepracovaný design si můžete prohlédnout na oficiálním snímku, který poodhaluje, jak bude auto vypadat. Detailnější pohled poskytnou grafické návrhy studia Nymammoth Design, odhalující možnou podobu auta.

Foto: Nymammoth Design

Hyundai Santa Fe facelift podle studia Nymammoth Design

Tak či onak půjde o mnohem dravější, charismatičtější a dynamičtější design než dosud. První fotografie odhaluje též několik nových stylistických prvků. Mezi ně patří například propojení masky chladiče a světlometů pro denní svícení ve tvaru písmene T.

Foto: Nymammoth Design

Předek grafického renderu vypadá věrohodně, takže ani záď nebude mít daleko do reality

Pod kapotou se můžeme těšit i na několik elektrifikovaných pohonů, a to včetně hybridních a plug-in hybridních jednotek. Svoji světovou premiéru slaví též zcela nová globální platforma, jejímž prvním nositelem je právě Santa Fe. Třetí generace této základny umožňuje zlepšení provozních vlastností, ovladatelnosti a bezpečnosti. Kromě toho je koncipována též pro elektrifikované pohony, proto bychom se měli dočkat i zajímavějších dojezdů čistě na elektřinu.

Foto: Nymammoth Design

Na plné odhalení omlazeného Santa Fe si budeme muset ještě počkat

Přepracované Santa Fe se začne v Evropě prodávat ve čtvrtém čtvrtletí roku 2020. Podrobnější informace budou výrobcem zveřejněny v nadcházejících týdnech.

Současná čtvrtá generace modelu Santa Fe už na rozdíl od sesterského Sorenta zaujala specifickým designem, proto nepůjde o tak velký vzhledový skok, jako v případně SUV značky Kia.

Čeští prodejci zatím za letošek hlásí, že Santa Fe je momentálně cirka v polovině žebříčku segmentu SUV-C s 75 zaregistrovanými kusy, zatímco Sorento zaznamenalo jen 24 prvních registrací.

Foto: Nymammoth Design

Jedna z možných podob hlavního světlometu v detailu

Vloni se Santa Fe dočkalo celkem 323 registrací a skončilo opět v polovině hitparády, ovšem Kia Sorento zvládla jen 111 registrací. Z uvedených dat vyplývá, že se omlazený Hyundai bude pravděpodobně držet zlaté střední cesty, ale jak na tom bude výrazně přepracovaná Kia? To skutečně ukáže jen čas.

Reklama