Hlavní obsah

Škoda Octavia poprvé se sportovním paketem Sportline

Foto: Škoda Auto

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Sportovní pakety získávají stále větší oblibu, protože přinášejí dynamičtější vzhled bez kompromisů v praktičnosti. Škoda tak pro svá auta nabízí hned dvě takové linie – Monte Carlo pro menší modely (Fabia, Scala, Kamiq), Sportline pro ty větší (Karoq, Kodiaq, Superb a nově také Enyaq iV). Akorát Octavii, nejprodávanějšímu modelu značky, se tato kúra vyhýbala. Až doteď…

Článek

Toužíte po dynamickém designu verze RS, ale nepotřebujete doma tak rychlou silniční střelu? Právě pro vás je určen nový výbavový stupeň Sportline, který v nabídce oblíbeného modelu Octavia zapadá mezi úroveň Style a RS a namixuje vám bohatou komfortní výbavu se sportovním vzhledem.

Zvnějšku Octavii Sportline snadno poznáte podle nového předního spojleru, typických černých prvků (maska chladiče, kryty zrcátek, označení automobilky a modelu na zádi, odtrhová hrana u liftbacku) a zadního nárazníku s imitací difuzoru a chromovou lištou. Pro potvrzení vašich domněnek pak slouží plaketky Sportline na předním blatníku. Standardem jsou 17palcová leštěná litá kola Pulsar, na přání však můžete mít i 18palcové černě lakované Vegy nebo exkluzivní 19palcová černá leštěná kola Taurus.

Foto: Škoda Auto

Sportline bezpečně poznáte podle černého označení na zádi

V kabině pak najdete sportovní sedadla s integrovanou hlavovou opěrkou čalouněná prodyšnou látkou ThermoFlux, multifunkční sportovní tříramenný volant a hliníkové nášlapy pedálů, látkový potah přístrojové desky s dekorační lištou Piano Black. Výbava odpovídá verzi Style, takže zahrnuje například 10“ infotainment Bolero, volič jízdních režimů, ambientní osvětlení interiéru, bezklíčový přístup Kessy, zadní parkovací senzory, systém nouzového brzdění, centrální airbag a další, seznam lze samozřejmě dále rozšířit o prvky na přání.

Foto: Škoda Auto

Octavii Sportline můžete mít i v karosářské variantě kombi

Na rozdíl od klasického RS je také mnohem širší nabídka dostupných motorizací ve výkonovém spektru 115 až 204 koní a zahrnuje kromě benzinových (1,5 TSI 150k) a dieselových (2,0 TDI se 115, 150 nebo 190 koni) jednotek (podle verze v kombinaci s manuální nebo automatickou převodovkou) také pohon na zemní plyn (1,5 G-TEC 130 k) nebo plug-in hybrid (s výkonem 204 koní). Více sportovních dojmů za volantem pak získáte výběrem adaptivního podvozku DCC, který má i tužší naladění pro dynamickou jízdu.

Ceník verze Sportline automobilka zatím neuveřejnila, očekávejte však příplatek oproti verzi Style zhruba 40–50 tisíc korun. O dalších detailech a dostupnosti vás budeme informovat.

Reklama

Související témata:
Načítám