Hlavní obsah

Společnost Jungheinrich mění zažité pracovní stereotypy. Práce nás baví, shodují se zaměstnanci

Podívejte se, jak vypadá pracovní den servisního technika ve společnosti JungheinrichVideo: jungheinrich.cz

 

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Už jste někdy přemýšleli o tom, kolik času trávíte každodenním dojížděním do práce a z práce? Nebo jste dokonce zjistili, že vás vaše práce vlastně nebaví? A teď si představte, že by to šlo i jinak. Pojďte pracovat k nám, vybízí lídr na trhu pro intralogistiku společnost Jungheinrich.

Článek

Občas každého z nás přepadne touha po změně. Zvláště když nás práce nebaví nebo je nemožné skloubit pracovní život s osobním. Nebo, když denně trávíme třeba i několik hodin dojížděním. Co naopak začít pracovní den už nasednutím do auta u svého domu, přesně vědět, co nás daný den čeká, a mít například jistotu, že už v půl čtvrté můžeme odvézt syna na fotbal? Zkrátka a jednoduše se těšit do práce.

Špičkový zaměstnavatel je zárukou spokojených zaměstnanců

Společnost Jungheinrich je předním světovým dodavatelem v oboru intralogistiky. Pomocí produktů značky Jungheinrich probíhá každý den v logistických centrech manipulace s miliony položek rozmanitého zboží. Společnost je předním světovým dodavatelem vysokozdvižných vozíků. Kromě toho vyvíjí velké skladové systémy a plně automatizované výškové sklady.

Díky stále se zvyšujícímu počtu zákazníků rozšiřuje společnost Jungheinrich pravidelně během roku tým o servisní techniky či jiné pracovní pozice. Od těch očekává skutečné partnerství, loajalitu a ochotu řešit technické výzvy. Právě to je totiž také hluboko ukotveno v genech společnosti Jungheinrich. Jaké pracovní pozice jsou nyní v kurzu a na co se může nováček těšit?

Foto: jungheinrich.cz

Společnost Jungheinrich je předním světovým dodavatelem v oboru intralogistiky

Servisní technik / technička

Jak jsme se dozvěděli ve společnosti Jungheinrich, celoročně probíhá náborová kampaň servisních techniků, jejichž počet každoročně narůstá. Práce servisního technika je velice rozmanitá a flexibilní. Jako servisní technik nebudete řešit pouze opravy a údržby vysokozdvižných vozíků, ale budete to právě vy, kdo bude vytvářet dobré vztahy s klientem a budete s ním v kontaktu. Stejně tak budete diagnostikovat závady s PC, hledat optimální řešení a nevyhnete se ani občasné drobné administrativě.

Společnost Jungheinrich od svých servisních techniků požaduje elektrotechnické či strojírenské vzdělání (případně příbuzné obory), dobré vystupování, zručnost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B a základní znalost práce s počítačem.

Jak vypadá běžný den servisního technika / techničky u společnosti Jungheinrich?

Ráno nemusíte vstávat po páté hodině, abyste si na půl sedmou museli v práci píchnout příchod. Svůj pracovní den na pozici servisního technika totiž začínáte již nasednutím do služebního servisního vozu. A co je benefitem, díky kterému se můžete soustředit na svou práci? Během noci vám kolegové z centrálních skladů přímo do servisního vozidla doručí vše, co daný den budete pro svou práci potřebovat. Přesně tak už dopředu víte, kam pojedete a co vás daný pracovní den čeká.

U firmy Jungheinrich pracuji přes patnáct let jako servisní technik. Při této práci je důležité neustále se rozvíjet a jít s dobou, což mě baví, naplňuje a firma Jungheinrich to umožňuje. Nedílnou součástí dobrých výsledků je výborná spolupráce a podpora servisního i prodejního týmu.
Jiří Nekuda, servisní technik ve společnosti Jungheinrich

Během dne vás budou čekat zajímavé technické výzvy, komunikace se zákazníkem i vlastním týmem. A to třeba v případě, že potřebujete s něčím pomoci, například s doobjednáním nové součástky či jinou nečekanou operativou. V půl čtvrté zaparkujete před domem a lidově řečeno máte padla. Místo zdlouhavé cesty z práce domů, můžete třeba vyrazit s rodinou na procházku, zajít si s přáteli zahrát volejbal nebo jen tak relaxovat.

Kamila: Užívám si řešení technických problémů

Technika, montérky a ochota občas si ušpinit ruce jsou v drtivé většině doménou mužů. Občas se ovšem najde dáma, která se toho nebojí. Jednou z nich je Kamila Maroušková, která v partě servisních techniků ve společnosti Jungheinrich od září 2021 stihla už přes 500 servisních zásahů. Nejraději však vyjíždí k zásahům a údržbám na vozících staršího data výroby, ideálně k těm, které byly vyrobeny do roku 2000. Překonat výzvy, možnost rozebrat často složité mechanismy a jako stavebnici lega vše správně poskládat, je jednou z největších odměn.

Suverénně nejlepším aspektem mé práce je samostatné řešení technických problémů a závad přímo při servisním zásahu. Baví mě zjišťovat, co se s technikou stalo i proč. Správně určená příčina pak otevírá dveře ke kreativnímu řešení.
Kamila Maroušková, servisní technička
Foto: jungheinrich.cz

Kamila Maroušková, která v partě servisních techniků ve společnosti Jungheinrich od září 2021 stihla už přes 500 servisních zásahů

Mnohým z nás logicky vyvstane otázka, jak se žena v technickém oboru cítí. Ze zkušeností ve společnosti Jungheinrich jednoznačně vyplývá, že tým servisních techniků je jedna parta. Kamila nikdy neměla pocit, že by do svého týmu nepatřila. I když je pravda, že je nutné vzdělávat se a zajímat o novinky v oboru, aby bylo možné se svými velmi zručnými kolegy držet krok. Pokud je ovšem práce koníčkem a za sebou máte zkušený profesionální tým ochotný pomoci, překážky neexistují.

Tip: Zaujala vás možnost pracovat například jako servisní technik u společnosti Jungheinrich? Staňte se dalším spokojeným zaměstnancem a získejte:

Odpovídající finanční ohodnoceníServisní softwareServisní čtvrtletní prémie
Prvotřídní stabilní zázemíKompletní dokumentaci k technice v češtiněProvize z prodeje servisních produktů
Servisní vůzZákladní školení na centrále v ModleticíchTýden dovolené navíc
Kvalitní a kompletní nářadíPrůběžná školení nových modelových řad, školení komunikace se zákazníkemSportovní firemní víkend
Notebook, telefonPravidelná setkání regionálních týmůPracovní doba začíná nasednutím do auta (nikoliv příchodem do práce)
Digitální katalog NDPlacené přesčasyMožnost převedení pracovních přesčasů na volné dny
Toto je sponzorovaný text tvořený ve spolupráci se zadavatelem. Článek nevytváří redakce Garáž.cz.
Související témata:
Načítám