Článek
Občas každého z nás přepadne touha po změně. Zvláště když nás práce nebaví nebo je nemožné skloubit pracovní život s osobním. Nebo, když denně trávíme třeba i několik hodin dojížděním. Co naopak začít pracovní den už nasednutím do auta u svého domu, přesně vědět, co nás daný den čeká, a mít například jistotu, že už v půl čtvrté můžeme odvézt syna na fotbal? Zkrátka a jednoduše se těšit do práce.
Špičkový zaměstnavatel je zárukou spokojených zaměstnanců
Společnost Jungheinrich je předním světovým dodavatelem v oboru intralogistiky. Pomocí produktů značky Jungheinrich probíhá každý den v logistických centrech manipulace s miliony položek rozmanitého zboží. Společnost je předním světovým dodavatelem vysokozdvižných vozíků. Kromě toho vyvíjí velké skladové systémy a plně automatizované výškové sklady.
Díky stále se zvyšujícímu počtu zákazníků rozšiřuje společnost Jungheinrich pravidelně během roku tým o servisní techniky či jiné pracovní pozice. Od těch očekává skutečné partnerství, loajalitu a ochotu řešit technické výzvy. Právě to je totiž také hluboko ukotveno v genech společnosti Jungheinrich. Jaké pracovní pozice jsou nyní v kurzu a na co se může nováček těšit?

Společnost Jungheinrich je předním světovým dodavatelem v oboru intralogistiky
Servisní technik / technička
Jak jsme se dozvěděli ve společnosti Jungheinrich, celoročně probíhá náborová kampaň servisních techniků, jejichž počet každoročně narůstá. Práce servisního technika je velice rozmanitá a flexibilní. Jako servisní technik nebudete řešit pouze opravy a údržby vysokozdvižných vozíků, ale budete to právě vy, kdo bude vytvářet dobré vztahy s klientem a budete s ním v kontaktu. Stejně tak budete diagnostikovat závady s PC, hledat optimální řešení a nevyhnete se ani občasné drobné administrativě.
Společnost Jungheinrich od svých servisních techniků požaduje elektrotechnické či strojírenské vzdělání (případně příbuzné obory), dobré vystupování, zručnost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B a základní znalost práce s počítačem.
Jak vypadá běžný den servisního technika / techničky u společnosti Jungheinrich?
Ráno nemusíte vstávat po páté hodině, abyste si na půl sedmou museli v práci píchnout příchod. Svůj pracovní den na pozici servisního technika totiž začínáte již nasednutím do služebního servisního vozu. A co je benefitem, díky kterému se můžete soustředit na svou práci? Během noci vám kolegové z centrálních skladů přímo do servisního vozidla doručí vše, co daný den budete pro svou práci potřebovat. Přesně tak už dopředu víte, kam pojedete a co vás daný pracovní den čeká.
U firmy Jungheinrich pracuji přes patnáct let jako servisní technik. Při této práci je důležité neustále se rozvíjet a jít s dobou, což mě baví, naplňuje a firma Jungheinrich to umožňuje. Nedílnou součástí dobrých výsledků je výborná spolupráce a podpora servisního i prodejního týmu.
Během dne vás budou čekat zajímavé technické výzvy, komunikace se zákazníkem i vlastním týmem. A to třeba v případě, že potřebujete s něčím pomoci, například s doobjednáním nové součástky či jinou nečekanou operativou. V půl čtvrté zaparkujete před domem a lidově řečeno máte padla. Místo zdlouhavé cesty z práce domů, můžete třeba vyrazit s rodinou na procházku, zajít si s přáteli zahrát volejbal nebo jen tak relaxovat.
Kamila: Užívám si řešení technických problémů
Technika, montérky a ochota občas si ušpinit ruce jsou v drtivé většině doménou mužů. Občas se ovšem najde dáma, která se toho nebojí. Jednou z nich je Kamila Maroušková, která v partě servisních techniků ve společnosti Jungheinrich od září 2021 stihla už přes 500 servisních zásahů. Nejraději však vyjíždí k zásahům a údržbám na vozících staršího data výroby, ideálně k těm, které byly vyrobeny do roku 2000. Překonat výzvy, možnost rozebrat často složité mechanismy a jako stavebnici lega vše správně poskládat, je jednou z největších odměn.
Suverénně nejlepším aspektem mé práce je samostatné řešení technických problémů a závad přímo při servisním zásahu. Baví mě zjišťovat, co se s technikou stalo i proč. Správně určená příčina pak otevírá dveře ke kreativnímu řešení.

Kamila Maroušková, která v partě servisních techniků ve společnosti Jungheinrich od září 2021 stihla už přes 500 servisních zásahů
Mnohým z nás logicky vyvstane otázka, jak se žena v technickém oboru cítí. Ze zkušeností ve společnosti Jungheinrich jednoznačně vyplývá, že tým servisních techniků je jedna parta. Kamila nikdy neměla pocit, že by do svého týmu nepatřila. I když je pravda, že je nutné vzdělávat se a zajímat o novinky v oboru, aby bylo možné se svými velmi zručnými kolegy držet krok. Pokud je ovšem práce koníčkem a za sebou máte zkušený profesionální tým ochotný pomoci, překážky neexistují.
Tip: Zaujala vás možnost pracovat například jako servisní technik u společnosti Jungheinrich? Staňte se dalším spokojeným zaměstnancem a získejte:
Odpovídající finanční ohodnocení | Servisní software | Servisní čtvrtletní prémie |
Prvotřídní stabilní zázemí | Kompletní dokumentaci k technice v češtině | Provize z prodeje servisních produktů |
Servisní vůz | Základní školení na centrále v Modleticích | Týden dovolené navíc |
Kvalitní a kompletní nářadí | Průběžná školení nových modelových řad, školení komunikace se zákazníkem | Sportovní firemní víkend |
Notebook, telefon | Pravidelná setkání regionálních týmů | Pracovní doba začíná nasednutím do auta (nikoliv příchodem do práce) |
Digitální katalog ND | Placené přesčasy | Možnost převedení pracovních přesčasů na volné dny |