Hlavní obsah

Vychytávky českého zastoupení Toyoty zpříjemní řidičům i ty méně oblíbené povinnosti. Servis vyřešíte levou zadní

Foto: Lukáš Kukla, Garáž.cz

Ruku na srdce, pravidelné servisní prohlídky a další úkony v autorizovaných dílnách patří k ne úplně vyhledávaným kratochvílím. Toyota si však pro české zákazníky připravila zjednodušení všech procesů, takže teď servis vyřídíte raz dva.

Článek

Článek si také můžete poslechnout v audioverzi.

Objednat se online, přivézt auto na servis 24/7, zvolit možnost zrychleného Expres Servisu a nakonec vše zaplatit pohodlně a bezhotovostně. Péče o nový nebo zánovní vůz v „autorizáku“ nemusí být nutně otrava. Minimálně ne u Toyoty, která v nedávné době pro české zákazníky značně rozšířila nabídku služeb.

Všechno začíná mobilní aplikací MyToyota, která je jakousi prodlouženou rukou vašeho auta. Kromě jiného vás „appka“ včas informuje o nutnosti navštívit autorizovaný servis. Tam se nově můžete objednat online prostřednictvím formuláře na webových stránkách Toyoty. Kdykoliv, kdekoliv. Na základě objednávky pak servisní místo naplánovanou službu i termín potvrdí.

Zpříjemněním celého procesu je i možnost odevzdat vůz na servis 24/7. Díky nové službě Key Box totiž můžete servisu „předat“ klíče nonstop. Nemusíte tedy měnit svůj nabitý program v závislosti na otevírací době, vyrazit sem můžete klidně o půlnoci.

Foto: Toyota

Pokud jste si u servisního partnera rezervovali náhradní vůz, rovnou si od něj v Key Boxu vyzvednete klíčky.

Služba je aktuálně dostupná na 13 servisních místech, obliba neustále roste a aktuálně ji využívá zhruba třetina zákazníků. Vedle Key Boxu navíc na vybraných místech můžete využít i platební automaty (Cash Box), kde za úkon zaplatíte snadno pomocí QR kódu z faktury.

Chcete-li zkrátit dobu, při které máte vůz v servisu, může přijít vhod i služba Expres Servis. S ní na autě pracují dva vyškolení mechanici zároveň, takže se doba v „autorizáku“ může zkrátit klidně o polovinu. Při řadě úkonů tak majitel nemusí řešit náhradní vůz, protože se vše vyřeší na počkání.

Foto: Toyota

Česká Toyota rovněž vyvrací častý mýtus, že servis zahraničních aut je dražší. Standardizované servisní postupy dnes u mainstreamových značek stojí plus minus stejně. A rovněž prý neplatí, že byste za servis hybridu, plug-in hybridu nebo elektromobilu platili více než v případě tradičního spalováku. Toyota si takové srovnání může dovolit, vždyť ve svém portfoliu má všechny tyto typy pohonu.

V rámci servisu navíc bude o vaši toyotu (nebo lexus) postaráno i po estetické stránce. „Každé auto dostává zákazník ze servisu standardně umyté. Je na jeho volbě a možnostech servisu, zda půjde o portálové, bezkontaktní nebo ruční mytí,“ vysvětluje Aleš Krejčí, specialista poprodejního oddělení Toyoty ČR.

Vyjma mobilní aplikace vás na včasnou návštěvu servisu upozorní i auto samotné díky přednastaveným intervalům. Informace se objeví na obrazovce multimédií, zpravidla jednou za rok nebo po 15 000 ujetých kilometrech. Ač tedy do servisu musíte jen jednou začas, Toyota vám celý proces maximálně zjednoduší.

Načítám