Článek
Brutální přeplňovaný osmiválec má po dopingu o 25 koní a 50 N.m výkon 625 koní a 800 N.m. Což je o něco více koní než má Mercedes-AMG E63 S, ale stále o 50 N.m méně točivého momentu. Paket Competition je pak pro ostrá BMW již tradiční, dostává jej M3, M5, M6 a nově i M2. Tohle jsou zatím neoficiální informace od fanoušků vozů BMW, nicméně už brzy by měla být jejich pravost potvrzena.
Díky výkonovému dopingu dokáže M5 s vypínatelným pohonem všech kol zrychlit z klidu na sto kilometrů v hodině za pouhé 3,3 sekundy, maximální rychlost by měla činit přes 300 km/h. Dále očekávejte tužší naladění podvozku pro ještě větší stabilitu, stejně jako hlasitější výfukový systém.
Zvenku vůz poznáte podle černých doplňků, zajímavostí však je, že paket Competition nepřináší keramické brzdy. Oficiálně se má BMW M5 Competition představit až za týden. Příplatek za tento prvek byl v minulé generaci okolo 160.000 Kč, něco podobného se dá tedy očekávat i nyní.