Článek
Stejně jako běžná Insignia, tak i načančanější model GSi dostali novou pohonnou jednotku, dvoulitrový turbodiesel o výkonu 210 koní ve 4000 otáčkách. Díky dvěma turbodmychadlům je točivý moment 480 N.m k dispozici již od 1500 otáček za minutu.
To v řeči dynamických čísel znamená zrychlení z klidu na sto kilometrů v hodině za 7,9 sekund, maximální rychlost činí 230 km/h. Standardem je rovněž pohon všech kol. Varianta GSi má o 10 mm snížený podvozek či lepší brzdy Brembo, které najdete za 20 palcovými koly. A pak je tady vzhled, který je pěkně přiostřený!
Verze GSi existuje ještě s benzinovým dvoulitrem, který nabízí 260 koní, zrychlení na stovku za 7,5 sekund a maximálku 245 km/h. Škoda však je, že hlavní konkurenti čato nabízejí více. Kupříkladu Passat má 280 koní z benzinového motoru a 240 koní z dieselu.