Hlavní obsah

Klíčové modely Seatu po modernizaci Ibiza a Arona mají české ceny. Stojí rozumně, výbavou nešetří a motor až do důchodu nechybí

Foto: Seat

Modernizované modely Seat Arona a Seat Ibiza znají své české ceny. Startují za rozumný peníz a výbavou neškudlí, navíc se nabízí i motor, který vám vydrží až do důchodu.

Článek

Seat Ibiza na český trh po další modernizaci vstupuje ve čtyřech výbavových úrovních počínaje tou akční nazvanou Base. Základním motorem je litrový atmosférický tříválec o výkonu 80 koní, který díky jednoduché konstrukci nejspíš vydrží až do vašeho důchodu.

Další výhradně zážehové motorizace zahrnují přeplňované litrové tříválce a jeden čtyřválec 1,5 litru s turbem.

Výchozí provedení Base s pětirychlostním manuálem stojí od 399 900 Kč a v základu nabízí například LED světla, mlhovky, litá kola, digitální budíky, povinné asistenty, zadní parkovací senzory, tempomat, manuálně ovládané topení či multimediální systém.

Foto: Seat

Seat Ibiza koupíte s jednoduchým tříválcem, který při pravidelném servisu nejspíš vydrží až do důchodu.

K základu si lze pořídit za 16 500 Kč ještě výhodný paket, který přidává tolik důležitou klimatizaci a také vyhřívaná přední sedadla, elektricky ovládaná, vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka nebo výškově nastavitelná přední sedadla.

Další stupně pak stojí od 444 900 Kč (Reference), 458 900 Kč (Style) a od 513 900 Kč (FR).

SUV pod půlmilion

SUV Seat Arona se nabízí ve třech stupních, a to výhradně s přeplňovanými zážehovými tříválci a jedním čtyřválcem 1,5 litru. Litrové MPI jako u Ibizy zde nehledejte.

Foto: Seat

Aronu koupíte za bezmála půl milionu korun.

Základ Reference stojí 493 900 Kč a obsahuje například LED světla, 16palcová litá kola, mlhovky, digitální přístrojový štít, výškově stavitelné sedadlo řidiče, povinné systémy, tempomat, manuálně ovládané topení nebo dotykový infosystém.

Za 13 000 Kč dostanete k základu navíc paket, který přidá onu důležitou manuální klimu a dále vyhřívaná sedadla vpředu, elektricky ovládaná, vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka nebo výškově nastavitelná obě přední sedadla. Další výbavy pak vyjdou na 518 900 Kč (Style) a na 568 900 Kč (FR).

Seat má určitě šanci zaujmout české zákazníky, mimo jiné díky tomu, že modernizované vozy ještě nepodlehly módnímu trendu ve stylu „všechno do dotykového displeje“. A navíc se nabízí za slušné peníze, se spalovacími motory a pětiletou garancí.

Načítám