Článek
Od listopadu 2017 bude spojovací hřídel z uhlíkových kompozitů ve vysokovýkonných sportovních vozech BMW M3 Sedan, BMW M4 Coupé a BMW M4 Cabrio postupně nahrazen dílem vyrobeným z oceli. Toto technické opatření je nezbytnou modifikací vytvářející podmínky pro budoucí povinné emisní limity. S odstupem bude nutné tyto modely na vybraných trzích doplnit také filtrem pevných částic pro zážehové motory (PPF), který bude vyžadovat určitý prostor.
Nově vyvinutý ocelový spojovací hřídel byl navržen tak, aby nebyly nijak omezeny mimořádné výkonnostní parametry a schopnosti modelů BMW M3/M4. Toto technické opatření se provádí postupně s předstihem pro modely BMW M3 Sedan, BMW M4 Coupé a BMW M4 Cabrio. Tato úprava se netýká speciálních modelů BMW M4 CS a BMW M4 GTS. Bohužel je to tak a tímto způsobem pomalu přijdeme o legendární sportovní auta, která ještě zůstaly v nabídce automobilek. Nařízení a emisní normy stanovené evropskou unií je dříve či později zabijí.