Hlavní obsah

Garáž Honzy Koubka: 3 klady a 3 nedostatky Cupry Formentor

3 přednosti a 3 problémy Cupry FormentorVideo: Honza Koubek

 

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Cupra Formentor je první samostatný model po odtržení značky od mateřského Seatu. Většina z nás si pamatuje první ostré Leony Cupra, a tak někteří možná čekali pořádný hothatch, ale všechno je jinak. První svébytná Cupra je crossover, protože zákazníci to tak prostě chtějí. Je to ale nutně problém?

Článek

Když jsem vstoupil do podzemních garáží, Formentor se skrýval ve stínu. Jeho matně šedo-tmavomodrý lak se neblýskal, jen matně pableskoval… ale na denním světle se ukázalo, že je to opravdu povedená barva. A to zejména v kombinaci s bronzově nabarveným logem a dalšími detaily.

Během těch několika městských kilometrů, které jsem zdolal od garáží Cupry ke svému bytu, jsem stačil zjistit, že interiér Formentoru dokáže být zároveň neobyčejný a velmi kvalitní. Nikde nic ani nevrzne, povrchy jsou příjemné na dotek a bronzové detaily dodávají větší šmrnc, než kdyby byly klasicky stříbrné či hliníkové. Umělé bručení z reproduktorů se mi podařilo rychle vypnout a rozvážnou jízdu jsem si docela užil.

Ale jak jistě tušíte, tohle auto umí i něco navíc. Hned druhý den jsem vyjel z města a prověřenému dvoulitrovému čtyřválci z dílen Volkswagenu pořádně šlápnul na krk. 310 koní je fajn, ale není to ta hlavní věc, která mě příjemně překvapila. Ale to už se dozvíte ve videu, kde jsem zhodnotil tři plusy a tři nedostatky tohohle zajímavého crossoveru!

Reklama

Načítám