Článek
Pokud nyní chcete lámat nad Porsche hůl a osočovat jej, že nemyslí na tradice, tak ještě zadržte. Auta na videu jsou opravdu první 911 s motorem uprostřed, konkrétně před zadní nápravou, jsou to ale závodní speciály RSR určené výhradně na okruhy, třeba Le Mans. Silniční 911 stále jsou a minimálně nějakou dobu i budou vozy s motorem zcela vzadu. Přesto jsou pro mnohé prototypy na snímcích překvapivé.
Možná se ptáte, jak lze pouhým pohledem poznat, že se motor posunul vpřed. Nápověd je hned několik. V prvé řadě zde máme nasávací a chladíci otvory, které se posunuly výrazně vpřed. Otvory tak vidíme již za řidičovými dveřmi místo malého okna, stejně jako nahoře hned za koncem střechy. Další nápovědou pak je zadní část, kde již není jeden centrální koncový výfuk dole jako u nynějších RSR, ale dva po stranách, což je opět možné díky tomu, že je motor dále od konce auta. Objevil se prostor také pro agresivnější difuzor a jistě se změní i rozložení hmotnosti. Vůz se má v této specifikaci poprvé objevit na trati v roce 2017, jak jezdí, si ale můžete prohlédnout již nyní.