Článek
Tohle auto vychází ze základní Carrery, má však plno prvků navíc. "T" v názvu znamená Touring a v překladu je tohle puristický model pro nadšence. Přeplňovaný šestiválec dává 370 koní, které posílá skrze manuální převodovku a samosvorný diferenciál na zadní kola. K tomu všemu má převodovka kratší převody a auto dostalo již v základu sportovní, o 20 mm snížený podvozek. Navíc na rozdíl od běžné Carrery může mít natáčení zadních kol. Důležitý je důraz na co nejnižší hmotnost, což se podepsalo i na paketu Sports Chrono, který je odlehčený.
Auto má tenčí skla, méně tlumícího materiálu, jednodušší výplně dveří a v základu chybí i zadní sedadla a infotainment, ačkoliv na přání vám dají obě tyto položky zpět. Dvousedadlová varianta modelu 911 T tak váží pouze 1425 kg. Samozřejmostí je i pár změn na designu, optimalizován byl přední nárazník a auto má dvacetipalcová kola v barvě titan grey. Nechybí sportovní výfukové potrubí s černými koncovkami.
Motor pak díky svým 370 koním a 450 N.m nabízí zrychlení z nuly na stovku za 4,5 sekundy. Za příplatek můžete mít i dvouspojkovou převodovku PDK, se kterou se zrychlení na stovku zkrátí na 4,2 sekundy. Obě verze pak jedou přes 290 km/h. Průměrná spotřeba se pohybuje mezi 8,5 a 9,5 litry na sto kilometrů.