Hlavní obsah
záhlaví
Hlavní obsah

Automobilce Kia serekordně daří, meziroční nárůst činí 19%

Foto: Archiv Garáž.cz

Březen je s 1 050 prodanými vozy nejúspěšnějším měsícem za posledních 9 let a druhým nejúspěšnějším v historii značky Kia. Značka rovněž zaznamenala v 1. čtvrtletí meziroční nárůst prodejů o pětinu.

Článek

Společnost KIA MOTORS CZECH prodala v prvním čtvrtletí roku 2018 celkem 2 590 vozů a zaznamenala tak nejúspěšnější začátek roku ve své historii. V meziročním srovnání zvýšila prodeje svých vozů o 19 %, to vše v situaci, kdy automobilový trh v České republice poklesl o 8,7 %. Březen je zároveň s 1 050 vozy nejúspěšnějším měsícem automobilky KIA na českém trhu a za posledních 9 let druhým nejúspěšnějším měsícem v historii.

„Pětinový meziroční růst v situaci, kdy trh stagnuje, je pro nás jednoznačným úspěchem. Důležité pro nás přitom je, že tento nárůst je rovnoměrně rozložen do všech tří měsíců roku a že není způsoben jednorázovým výkyvem. Za nárůstem přitom stojí z velké části úspěch modelu Stonic, který se brzy po svém uvedení na český trh stal čtvrtým nejoblíbenějším modelem naší značky. Ukazuje se tak, že náš vstup do rychle rostoucího segmentu B‑SUV byl dobrou volbou,“ říká Arnošt Barna, generální ředitel společnosti KIA MOTORS CZECH.

Model Stonic byl na český trh uveden v druhé polovině roku 2017 a v současnosti je k dispozici od 344 980 Kč ve verzi 1,25 CVVT s výbavou Comfort. Model Stonic si během prvního čtvrtletí tohoto roku pořídilo celkem 303 zákazníků. Na meziročním růstu prodejů se také výrazně podílel model cee’d, který si pořídilo meziročně o 17 % zákazníků více. Velmi úspěšný byl rovněž model Venga, který si v prvním čtvrtletí pořídilo 184 zákazníků, o 59 % více než před rokem. Mezi nejprodávanější modely patřily v prvním čtvrtletí tohoto roku modely cee’d (988 vozů), Sportage (468 vozů), Rio (369 vozů), Stonic a Venga.

Reklama

Sdílejte článek

Seznam.cz zavádí tlačítko Líbí se

Dejte redakci i ostatním čtenářům vědět, jaký obsah stojí za přečtení.

Články s nejvyšším počtem Líbí se se budou častěji zobrazovat na hlavní stránce Seznamu a přečte si je více lidí. Nikomu tak neuniknou zajímavé zprávy.