Hlavní obsah

Tvrdý souboj na Hungaroringu. Petr Fulín drží druhé místo

Foto: Archiv Garáž.cz

Druhý květnový víkend zamířil Evropský pohár cestovních vozů na maďarský Hungaroring. Petr Fulín po úspěšném vstupu do sezóny v Itálii startoval s nejtěžším vozem v poli, po šestém a čtvrtém místě drží druhou příčku průběžného pořadí šampionátu.

Článek

Nedaleko Budapešti se zapomnělo aprílové počasí, a tak se páteční i sobotní jízdy nesly v duchu hledání ideálního nastavení navzdory měnícím se podmínkám. V kvalifikaci se český závodník pokusil získat co nejvýhodnější postavení na roštu, vědom si faktu, že na technické trati se obtížně předjíždí. Snahu však zmařilo rozhodnutí ředitelství závodu. "Kvůli překračování limitů trati jsem byl z kvalifikace diskvalifikován. Jakkoliv jsme s tímto rozhodnutím nesouhlasili, nezbylo nám, než v neděli bojovat," popisuje průběh sobotního odpoledne Petr Fulín.

Foto: Archiv Garáž.cz

V prvním závodě se Fulda z třináctého místa dokázal posunout až na šesté, čímž si zajistil start z druhé řady pro zbývající klání. V něm už ale nepodařilo posun zopakovat, a tak český závodník bral čtvrté místo. "V obou jízdách jsem měl velké problémy s nedotáčivostí vozu. Myslím, že jsme vybojovali maximum možného. Pozitivní je, že pole začíná být pěkně vyrovnané a nechybí nám konkurence. Zároveň jsem si pěkně zazávodil, každý posun vpřed byl doslova vydřený, s čímž korespondují i šrámy na autě.

Foto: Archiv Garáž.cz

Soupeřům gratuluji, je třeba sportovně uznat, že některé týmy pracovaly na nastavení prostě lépe. Na druhou stranu, s šestou a čtvrtou pozicí nemůžeme být spokojeni, Maďarsko musíme rychle vytěsnit z našich hlav a soustředit se na Nordschleife, kde to bude úplně jiné," hodnotí Petr Fulín nedělní závody. Ačkoliv se nepovedlo navázat na pódiová umístění z předloňska, Fulda nadále drží druhé místo v tabulce. Za dva týdny šampionát ETCC pokračuje v německém Nürburgringu, kde se pojede i na slavné Severní smyčce.

Reklama

Načítám