Článek
Továrna ve tvaru oválného loga automobilů Bugatti byla postavena v roce 2005 a doposud se v ní vyráběl model Veyron. Nyní však přichází novinka v podobě ještě výkonnějšího a zajímavějšího modelu Chiron, který tam staví 20 zaměstnanců. Aby postavili jeden nový supersport, musejí dát dohromady 1 800 součástek. V letošním roce Bugatti plánuje postavit zhruba 70 aut a v následujících letech ještě dalších 150. Na ně má totiž podepsané objednávky.

Když se podíváte na kompletní fotogalerii, budete překvapeni, jak to uvnitř továrny vypadá. Vůbec to nepřipomíná prostor, kde se vyrábějí auta plná oleje a různých kapalin. Místo, kde se lakují karosérie, čistí, a také testuje těsnost a další věci. Podlaha je čistá tak, že by se z ní dalo jíst. Vlastně všude je extrémní čistota. Bugatti Chiron není vůbec jednoduchou stavebnicí, protože nabízí nepřeberné množství individualizace, abyste si ho mohli přizpůsobit svému oblečení, pracovní tašce nebo barvě rtěnky vaší ženy.

K dispozici je například 23 barev karosérie a 8 variant karbonu. V interiéru můžete volit z 31 různých barev kůže, k tomu přidat 8 barev čalounění Alcantara, celé to prošít 30 různými nitěmi, pod nohy si dát až 18 druhů koberců a k tomu ještě vybírat z 11 rozmanitých barev bezpečnostních pásů. V případě Bugatti Chiron nebude znát představivost mezí. Jakmile si auto naspecifikujete, pak samotná výroba až do předání auta trvá zhruba šest měsíců.