Hlavní obsah

Rolls-Royce vyzdobil kabinu Phantomu 3 000 ptačími pery

Foto: Rolls-Royce
13. 2. 2021

Lepší auto, než je Rolls-Royce, si za peníze prostě nekoupíte. Nejde ale jen o to, jak majestátně vypadá, jak hladce pluje po silnici, jak jeho V12 tiše vrní, a přitom táhne jako lokomotiva. Jde hlavně o to, jak propracovaný má interiér a jak výjimečný pocit ve vás pobyt uvnitř vyvolává…

Článek

Automobiloví designéři už na vyzdobení interiérů vozů vyzkoušeli kde co – kromě měkčených plastů a čalounění kůží, které mají běžná auta, tu byly i dřevěné dekory, broušené sklo, karbonová vlákna, nebo dokonce mramor. Už jsme viděli také recyklované rybářské sítě (Volvo), dřevo vyzvednuté z hlubin jezera (Fisker) nebo kůži pouze z býků, protože kravská není dost kvalitní (Bentley).

Byl to ale vždy Rolls-Royce, kdo dokázal šokovat neskutečnou kvalitou materiálů a provedením svých interiérů vyráběných na zakázku rozmařilých zákazníků. A nejde jen o nesmyslnou okázalost v podobě stříbrných příborů a zlatých (nikoliv jen pozlacených!) doplňků, jde o skutečné umění – třeba jako strop protkaný optickými kabely, které vám vykreslí hvězdnou oblohu přesně na den, kdy jste se narodili, soukromá výstavní plocha s vybraným uměleckým dílem zasazeným do příslušně upravené palubní desky nebo třeba mistrovské ručně vyšívané vzory na stropě a dalším čalounění.

Foto: Rolls-Royce

Jestřáb vyšité na stropě? Ale jistě, proč ne! Platit máte jistě čím...

Nyní ale Rolls-Royce posouvá vlastní hranice opulentnosti s dekorací palubní desky vytvořenou z ptačích per! Odborníci ze švýcarské firmy Nature Squared osobně vybrali více než 3 000 barevných pírek různých druhů ptáků a ručně jimi vyzdobili palubní desku nejnovějšího Phantomu vytvořeného na zakázku dealera v Abú Zabí. Podobný koncept se objevil již v roce 2017 jako ukázka schopností automobilky, nyní se však poprvé objevuje na produkčním autě.

Značka Rolls-Royce si tak už přes století drží na automobilovém trhu nedotknutelný status toho nejlepšího a nejvýjimečnějšího zboží na čtyřech kolech, které lze za peníze koupit. Stěžejní roli v tom hraje právě mistrovský um všech jejich zaměstnanců a nekonečná ochota splnit zákazníkům i ta nejtajnější přání (tedy pokud jsou skutečně na úrovni), ať to stojí, co to stojí (tedy pokud na to zákazníci mají).

Už víte, jakou výzdobu byste si do kabiny svého Rolls-Royce objednali vy…? Pochlubte se svou vizí v diskusi!

Reklama

Sdílejte článek
Související témata: