Článek
Automobilka Fiat Chrysler je pochopitelně dnes již globální značkou. Ještě před spojením s americkou značkou, odpovědnou i za terénní legendu Jeep, působil Fiat na opačné straně Atlantiku, konkrétně v Jižní Americe. Právě tam vznikl a je prodáván krásný užitkový pick-up Toro.

Pick-upy jsou velice oblíbeným typem auta také v severní části amerického kontinentu, a tak se snímek objevil i na stánku Fiatu na Chicagské Auto Show. Navíc se šéfdesigner koncernu Ralph Gilles nechal slyšet, že se zákazníci brzy budou kochat užitkovými pickupy Fiat více, než dosud. Znělo to jako naznačení o rozšíření prodeje do USA, což by vzhledem k popularitě tohoto segmentu dávalo perfektní smysl. Ani konstrukčně nejde o nic složitého pro tamní servisní síť, Toro totiž sdílí platformu s Jeepy Renegade a Compass. Bohužel ale večer Gilles svůj výrok na twitteru dementoval a prodej v USA se tedy nechystá. Není to spíš náznak, že na trh USA sice dorazí Pick-up od Fiatu, ovšem zcela nový? Ostatně podle Sergia Marchionne, hlavy celého koncernu, je to dobrý nápad. A třeba by se mohla dočkat i Evropa, ostatně Fullbacku by se menší bráška hodil.
