Hlavní obsah

Záruka 10 let, servis zdarma 10 let, konektivita zdarma 10 let… To není klamavá reklama, ale regulérní nabídka jisté automobilky. Z Číny

Foto: Zeekr

Pětiletá záruka omezená na 100 000 km? Kde žijete…

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Automobiloví výrobci postupem času pochopili, že dvouletá záruka omezená na směšné kilometry dneska už nikoho neláká, proto se ve svých kampaních pomalu předhánějí, kdo nabídne výhodnější garanční podmínky. Aktuálně do tohoto světa hodil vidle čínský Zeekr a nabízí něco, co nejde odmítnout.

Článek

Článek si také můžete poslechnout v audioverzi.

Čínský Zeekr je mladá plně elektrická značka, která své vozy prozatím nabízí ve Švédsku a Nizozemsku, nicméně nám se přece jen podařilo jejich vlajkový model 001 ulovit na test, v němž jsme chválou nešetřili.

Aktuálně výrobce vytasil další pecku. Ke standardní desetileté garanci omezené na 200 000 km, což je samo o sobě hodně slušné, nabízí ještě 10 let servisování a 10letou konektivitu zdarma. To znamená, že jste po dobu deseti let krytí zárukou, za servisní práce nic neplatíte a automobilka za vás zatáhne i účty za permanentní připojení vozu k internetu.

To vše platí pro nové zákazníky v Evropě do konce dubna 2024 a vztahuje se na oba prodávané modely – shooting brake 001 a crossover X. Je tedy vidět, že se toho Zeekr nebojí, a navíc nabízí i slušné ceny.

Foto: Zeekr

Zeekr 001 (na snímku) stojí od 1,5 milionu, zatímco crossover X (na fotce výše) od 1,1 milionu.

Zeekr 001 s dojezdem 580 km na jedno nabití se totiž v Nizozemsku, kam si pro auto můžete zajet, prodává od 59 490 eur s tamní 21% DPH, což je na naše 1,5 milionu korun. Kompaktní SUV Zeekr X s dojezdem 445 km na jedno nabití pak stojí 42 490 eur s DPH, tedy necelých 1,1 milionu korun.

Výrobce tím chce nalákat nové klienty, tato pobídka 10 + 10 + 10 je dalším zákaznickým argumentem. Takže by se možná evropští výrobci měli zamyslet nad tím, jak by měl vypadat dnešní garanční standard, zejména pak u elektrických aut, která si svoji cestu k lidem ze střední a východní Evropy hledají, snad mimo Tesly, zatím poměrně těžko.

Načítám