Hlavní obsah

SsangYong Rexton v novém: Obří SUV výrazně změnilo interiér, na cenovce základního modelu se to nepodepsalo

Foto: SsangYong

Interiér se po modernizaci velice změnil, je daleko luxusnější a hlavně modernější. Největší novinku představuje samostatně stojící displej s úhlopříčkou 12,3 palce.

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Rexton stačil na českém trhu už velmi zdomácnět, znáte jej i z našich stránek, vždyť poslední test jsme přinesli nedávno. Teď se však začíná prodávat modernizovaná verze, zaměřit byste se měli hlavně na vnitřek auta.

Článek

Pokud byste si chtěli připomenout test starší verze, teď už k novince. Začneme důležitou dobrou zprávou, i po faceliftu se SsangYong Rexton prodává od 859 900 Kč. Jde o verzi Club s pohonem pouze jedné nápravy, ve výbavě chybí některé moderní bezpečnostní systémy (což může být pro nejednoho zákazníka vlastně benefit), obejít se musíte třeba také bez elektricky ovládaných pátých dveří nebo koženého interiéru. Vzhledem k výše zmíněné cenovce však výbava nedostačující rozhodně není, i když bez té čtyřkolky… jestli na pohonu všech kol budete trvat (v případě Rextonu chápeme), připlatit si samozřejmě můžete, připravte si 45 900 Kč.

U dalších verzí Rexton už podražil, model Clever stával 999 900 Kč, nově se prodává od 1 029 900 Kč. Výraznější posun nastal u top specifikace Premium, kde jsme se z původních 1 129 900 Kč dostali až na 1 249 900 Kč. Dovozce argumentuje rozšířením výbavy, u modernizované verze už nemusíte připlácet za balíčky Tech a Premium+ paket, v základu tak dostanete soubor jízdních asistentů, adaptivní tempomat nebo 360stupňovou kameru. Případně, pokud byste netrvali na novém modelu, můžete si za 1 129 900 Kč pořídit starší verzi Rextonu Premium+ včetně výše vyjmenované rozšiřující výbavy. Ale pozor, jde o skladovky, takže moc neváhejte.

V každém případě odjedete se vznětovým čtyřválcem o objemu 2,2 litru s výkonem 149 kW v kombinaci s osmistupňovým automatem. Jinou motorizaci SsangYong pro model Rexton nenabízí.

Foto: SsangYong

Exteriér se prakticky nezměnil.

K samotnému faceliftu – ten je opravdu minimální, v podstatě se omezil jen na dynamickou funkci LED blikačů (takové to postupné, „animované“ avizování změny směru jízdy), jiný je i design dvacetipalcových litých kol. Vzhledem k rozsahu změn by se skoro až nehodilo psát o faceliftu, nicméně interiér zaznamenal zásadnější otočku. Na první pohled si určitě všimnete samostatně a volně stojícího displeje s úhlopříčkou 12,3 palce, kvůli němu se musely upravit i výdechy ventilace. Jakkoliv Rexton dosud hlavně ve verzích s kůží prošívanou přístrojovkou působil příjemně hodnotně, tohle je dost dramatický posun, Rexton konečně vypadá moderně.

Foto: Lukáš Kukla

Ať máte porovnání - takto vypadá přístrojová deska předcházející verze Rextonu.

Stran ovládání ventilace bych možná napsal bohužel až moc moderně, teplotní komfort totiž nově ovlivňujete digitálně, tlačítka předchozí verze byla nedostižně intuitivní. Ale když si takto vedle sebe prohlížím oba interiéry, hlasoval bych pro ten nový. Velmi prokoukl, Rexton!

Novou verzi SsangYongu Rexton už můžete objednávat, český dovozce uvedl inovovaný model na trh 26. června.

Načítám