Hlavní obsah

Škoda Karoq odhaluje ceník – Je dražší, ale lépe vybavená

Foto: Škoda Auto

Nejprodávanější mladoboleslavské SUV se včera představilo v modernizovaném provedení a už odhaluje i své oficiální ceny – Škoda Auto se při uvedení omlazeného Karoqu inspirovala nejnovější Fabií a zrušila základní verzi Active. Nejlevnější faceliftovaná Škoda Karoq tak je o více než 100 tisíc korun dražší, ale nabízí bohatší základní výbavu.

Článek

Faceliftovaná Škoda Karoq se ukázala teprve včera a dnes vstupuje do předprodeje na českém trhu v pěti výbavových stupních s pěti pohonnými jednotkami, z nichž se skládá celkem třicet ceníkových kombinací. Stejně jako u nejnovější Fabie i u Karoqu zákazníci preferují lépe vybavené vozy, a proto Škoda z nabídky odstranila základní verzi Active a sdružila nejžádanější prvky dosavadní volitelné výbavy do stupňů Style Exclusive a Sportline Exclusive, zákazníkům je tak poskytne ve standardních specifikacích.

V dnešních dnech se již starší Škoda Karoq v základní výbavě Active ani nenachází v oficiálním ceníku skladových vozů, ale konečná oficiální cena na českém trhu začínala od 530 900 korun. S modernizovaným vozem je však srovnatelná až s vyšší výbavou Ambition, jež se v současnosti prodává od 613 900 korun. Faceliftovaná Škoda Karoq startuje na částce od 638 900 korun.

Foto: Škoda Auto

Faceliftovaná Škoda Karoq vsází především na stylovější design a bohatší výbavové stupně

Modernizovaný Karoq Ambition je ve srovnání s předchozím Karoqem Active o 108 000 korun dražší, ale nově majitelé nejlevnější verze získají relativně bohatě vybavené SUV se standardními 16palcovými koly, zadními parkovacími senzory, LED předními i zadními světlomety, automatickou dvouzónovou klimatizací, 8palcovým infotainmentem s digitální asistentkou Laurou, elektricky sklopnými zrcátky a spoustou další výbavy. Ve srovnání s původními příplatky pro Active to všechno zákazníci získají o 8 900 korun výhodněji.

Foto: Škoda Auto

Srovnání cen předchozí a nové nejlevnější Škody Karoq

Nejoblíbenější vyšší specifikace Style vstupuje do předprodeje s cenovkou od 663 900 korun a zlepšuje výbavu o větší kola jiného designu, výraznější střešní spoiler v barvě karoserie, ostřikovače světlometů, volbu jízdních režimů, vyhřívání předních sedadel, volantu i ostřikovačů, bezklíčové zamykání a startování Kessy či vkládané tkané koberce.

Foto: Škoda Auto

Zadní část modernizovaného Karoqu zaujme čistějším a elegantnějším designem

Nový stupeň Style Exclusive k tomu přidává standardní motorizaci 1.5 TSI (150 koní/110 kW), adaptivní podvozek DCC, Matrix-LED přední světlomety, parkovací senzory vpředu a parkovací kameru vzadu, vyhřívané čelní sklo, 10,25palcový virtuální kokpit nebo infotainment Amundsen s navigací včetně online služeb na 3 roky. V tomto případě doporučená prodejní cena začíná na částce 823 900 korun.

Vyznavače sportovně laděných SUV jistě potěší přítomnost dynamicky střižené varianty Sportline s charakteristickými designovými odlišnostmi v exteriéru i interiéru, progresivním řízením, adaptivním podvozkem DCC, adaptivním tempomatem od rychlosti 210 km/h či Matrix-LED předními světlomety. Dynamičtější Karoq Sportline u autorizovaných prodejců koupíte za cenu od 763 900 korun.

Foto: Škoda Auto

Novinkou v interiéru je látka Eco využívající veganské a recyklované materiály

Nejluxusnější verzí modernizované Škody Karoq je nový výbavový stupeň Sportline Exclusive, který už tak bohatou výbavu standardního Karoqu Sportline rozšiřuje o třízónovou klimatizaci a vrcholný infotainment Columbus s velkým 9,2palcovým displejem. Nejdražší modernizovanou Škodu Karoq tak koupíte za cenu od 838 900 korun. Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Nejprodávanější variantou Škody Karoq je výbavový stupeň Style – za období od loňského do letošního září se pro něj rozhodlo 47 procent zákazníků. Další pětina zvolila sportovně laděnou výbavu Sportline a třetím nejprodávanějším modelem byl stupeň Ambition s 15procentním podílem. Zákazníci si oblíbili rovněž výhodné akční modely 125 let a 2021, jež si objednalo rovněž 15 procent zákazníků. Nejméně oblíbené pak byly varianty Active či Scout (obě s méně než 2 procenty podílu), a proto v nabídce nejprodávanějšího SUV značky končí.

Reklama

Načítám