Článek
Pokud máte současnou Corollu rádi, nebojte, žádné dramatické změny se nekonají. Verze pro rok 2026 je u nás pořád k mání se dvěma hybridy (1,8 a 2,0 litru) a ve třech karosářských provedeních - hatchback, kombík a sedan.
Vybrané inovace si ale pozornost určitě zaslouží. Toyota například pro výbavový stupeň GR Sport připravila exkluzivní šedý matný lak. „Zavedení matného laku je významným prvenstvím v rámci evropské výroby. Závod ve Velké Británii je prvním zařízením, které tento radikálně nový odstín použije u sériově vyráběného vozu. Matný povrch vizuálně zdůrazňuje křivky vozu,“ stojí v oficiálním prohlášení Toyoty.

Alternativou k novému matnému laku je tradičnější šedá metalíza.
Novinkou je také čalounění Samara, odolná látka vytvořená z recyklovaných materiálů. U hatchbacku a kombíku ji najdeme ve výbavovém stupni Comfort na opěradlech i sedácích. Sedan toto řešení dostane s výbavou Style. Na volantu a voliči převodovky zase najdeme alternativy k přírodní kůži.

V kabině hledejte novinky pod lupou.
V interiéru se řidič může těšit na moderní pracoviště řidiče včetně 12,3“ přístrojového štítu (standard pro všechny výbavy) nebo 10,5“ dotykové obrazovky uprostřed, která je vybavena cloudovou navigací s nejaktuálnějšími dopravními informacemi.

Nabídka tří karosářských variant jednoho modelu už dnes rozhodně není standardem.
Toyota dále vyzdvihuje balík bezpečnostních a asistenčních systémů, které vás chrání v celé řadě každodenních situací. I tady se můžete spolehnout na to, že jsou pomocníci neustále aktuální, i ti se totiž aktualizují pravidelně online over-the-air, tedy bez nutnosti navštěvovat servis.
Britský závod v Burnastonu vyrábí karoserie hatchback a kombi, sedany se k nám dováží z továrny Toyota Motor Manufacturing z Turecka. První kousky omlazené Corolly můžeme na českém trhu očekávat v březnu 2026, předprodej již odstartoval.





