Článek
Co musíte udělat proto, abyste nakonec skončili za volantem upraveného vozu od Mansory? Buď být bohatý Arab, anebo třeba jezdec formule 1… Konkrétně francouzský pilot Esteban Ocon jezdící pro stáj Haas nyní dostal do užívání opulentní Lamborghini Revuelto, nicméně ne úplně z vlastní volby, nýbrž v rámci partnerství s německým úpravcem.
Úpravy vozu jsou brutální, protože většina originálních částí karoserie byla nahrazena daleko divočejšími komponenty z uhlíkových vláken. Vpředu navíc najdete na míru dělanou kapotu nebo extravagantní přední nárazník.

Lamborghini Revuelto od Mansory je oproti už tak dost divokému originálu ještě o parník bláznivější.
Černou barvu karosářských dílů doplňuje leskle červené lakování, které zdobí přední blatníky, části dveří nebo krytu motoru. Velmi okázale působí také boční větrací otvory i prahy. Ani vzadu nezůstala nit suchá. Původní hydraulicky výsuvné křídlo nahradilo jiné křídlo z kovaného uhlíkového vlákna. Nechybí výrazný zadní difuzor nebo zcela nová sada litých kol.
Interiér vybavený červenými bezpečnostními pásy září červenou kůží, která má své místo i na palubní desce nebo na středovém tunelu. Esteban Ocon najde své logo na dveřních panelech nebo stropnici.
Plug-in hybridní Revuelto má v útrobách standardně tři elektromotory i zážehový dvanáctiválec, což dává systémový výkon 1 015 koní. Německý úpravce neuvedl, jestli ladil také tuto stránku věci, nicméně lze očekávat minimálně zástavbu přepracovaného výfuku, abyste auto slyšeli ještě dříve, než jej uvidíte.
Asi chápeme, že Esteban Ocon s tímhle exkluzivním kouskem neodmítne jezdit. Na druhou stranu bude o to víc terčem pozornosti úplně všude, kam dorazí. A to taky vždycky není úplně výhra.