Článek
První vlaštovkou rebrandovaného KGM mezi hybridy je model Torres Hybrid, který doplňuje verzi elektrickou a čistě spalovací. Benzinová patnáctistovka tu spolupracuje s elektromotorem umístěným v převodovce a 1,83kWh baterií, výsledkem je systémový výkon 204 koňských sil, ale především avizovaná kombinovaná spotřeba pod 5,9 l/100 km, což je na docela velkého Torrese slušné číslo.
Spořílek pod kapotou zvládne podle výrobce až 94 % času ve městě korzovat jen na elektrický pohon. Na delších cestách zase oceníte výběr jízdních režimů (Eco, Comfort a Sport) plus možnost rekuperace s chytrým přizpůsobením.
Nová motorizace je lákadlem největším, ale rozhodně ne jediným. KGM kromě robustního vzhledu vyzdvihuje 78 % karoserie z ultra pevné oceli (nejvíce ve třídě), osmičku airbagů, až 1662l zavazadlový prostor, kožené čalounění, vyhřívaná i odvětrávaná sedadla vpředu, ambientní osvětlení kabiny, dvě dvanáctipalcové obrazovky nebo 3D kamerový systém s pohledem shora.

Jméno Torres je inspirováno chilským národním parkem, čemuž odpovídá jeho akční dobrodružný vzhled
Torres má na délku 4,7 metru a obouvá kola od sedmnácti do dvaceti palců. Podvozek je navíc vzadu vybaven sofistikovanějším víceprvkovým řešením a už z dřívějška víme, že umí jezdit velmi pohodlně.
OStatně se můžete přesvědčit sami, stačí se zastavit u kteréhokoliv z dealerů KGM v České republice, jejichž počet neustále roste. Dnes má značka své zastoupení v Praze (2×), Brně, Ostravě, Liberci, Jihlavě, Ústí nad Labem, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Ústí nad Orlicí, Jenišově, Plzni i Zlíně. U každého autorizovaného prodejce najdete zároveň i servisní zázemí.

Torres Hybrid má systémový výkon 204 koní, spolupracuje výhradně se šestistupňovou automatickou převodovkou (s pádly pod volantem) a jede až 180 km/h. Narozdíl od klasického benzinu spoléhá výhradně na pohon předních kol
No, a pokud vás auto přesvědčí, nic nebrání v objednávce. První kousky hybridního Torrese už jsou v České republice, stejně jako spalovací ekvivalent je vůz dostupný ve čtyřech výbavových liniích a startuje na 755 700 Kč. Ve srovnání s benzinem s automatickou převodovkou si tedy zákazník připlatí férových 52 900 Kč.