Hlavní obsah

Automobilové slevy neberou konce. Návrat do normálu? Spíše strach a chybějící objednávky

Video: Garáž.cz

 

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Celá plejáda zavedených značek v posledních měsících zlevnila své vozy. Někdo jemně, jiní o stovky tisíc. Že by návrat „starých dobrých časů“? Máme tušení, že tak růžové to nebude. Martin Machala a Standa Kolman rozebírají příval automobilových akcí v novém podcastu Garáže.

Článek

Těžko byste našli důležitého automobilové hráče, který v nedávně době nezlevnil alespoň jedno své auto. Byla to bez přehánění vlna slev a nejrůznějších zvýhodnění, na kterou naskočil Volkswagen, Hyundai, Citroën, Ford, ale třeba také Honda. V době natáčení podcastu na seznamu překvapivě chyběla domácí Škodovka. I ta už ale musela reagovat a přispěchala se zvýhodněnou Octavií.

Někteří snižují „ceny od“, jiní nabízejí nadstandardní výbavu gratis. Koukáte-li po novém voze, zpravidla dnes ušetříte vyšší desítky až stovky tisíc. Že by po nespočtu krizí návrat do normálu? To by bylo skvělé…

Ale něco nám říká, že za slevami je ještě něco trochu jiného. Do Evropy se řítí celá řada nových čínských konkurentů, kteří se snaží zlákat Evropany právě příznivými cenovkami. A do toho je veřejným tajemstvím automobilového průmyslu, že zatímco ještě nedávno továrny nestíhaly vyrábět, dnes mají opačný problém: chybějí objednávky.

Foto: Hyundai

Hyundai zlevnil plošně skoro všechny modely. V případě Tucsonu se zvýhodnění může vyšplhat přes 200 000 Kč.

Automobilové slevy jsou tématem nejnovějšího dílu podcastu Garáže, kde si o nich povídají Martin Machala a Standa Kolman. Zejména letité zkušenosti Martina se ukáží v celé své kráse, když při natáčení podcastu prorokuje věc, která se stala skutečností jen o pár dní později. Ale to bychom předbíhali. Přejeme příjemný poslech!

Reklama

Načítám