Hlavní obsah

McLaren 688 High Sport: Další vyprodaný supersport

Foto: Archiv Garáž.cz

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

McLaren ani nestihnul tohle auto potvrdit, natož odprezentovat a ono už je prý dávno vyprodané. Někteří zákazníci už ho dokonce mají v garáži. Někteří jsou si holt rovnější...

Článek

McLaren je na vrcholu a vyloženě ždímá svou konkurenční výhodu, resp. spíš svůj fantastický osmiválec o objemu 3,8 litru. Už ho stihnul různě poladil a poštelovat v půl tuctu modelů. Ani jsme pořádně neviděli v akci entry-level McLaren 540C, dokonce jsme si ani neuvědomili, že po beznadějně vyprodaném McLarenu 675LT přijde ještě Spider pro ty, na které se nedostalo... a už je tady ještě extrémnější verze McLaren 688HS, o které McLaren nechtěl moc mluvit, místy ji dokonce záměrně dementoval. A pak se objevily kromě spekulací i fotky testovací muly. A najednou někteří zákazníci začali anonymně hlásit, že jim automobilka udělala nabídku. Chcete ještě agresivnější silniční sporťák? Máme ho pro vás.

Foto: Archiv Garáž.cz

Oddělení McLaren Special Operations postavilo jen pětadvacet kousků tohohle krasavce, takže vás asi nepřekvapí, že podobná nabídka se neodmítá a 25 lidí s naditou peněženkou se hledá poměrně snadno. Proto uvidíme tiskovku s oficiálními fotkami ověčenou informací, že všechny vozy jsou prodané. A že možná bude Spider. Ale spíš nebude, protože McLaren už má jistě plné ruce práce s McLarenem 700 Mega Sport... nebo něčím podobným.

Foto: Archiv Garáž.cz

McLaren 688 High Sport má - jak vidno z názvu - 688 koní a váží o 40 kilogramů méně než 675LT. Navíc má dravější bodykit s karbonovými doplňky, které si od MSO mohou objednat i majitelé 675LT. Exkluzivitou je ovšem obří křídlo podobné tomu z McLarenu P1, které zároveň funguje i jako air brake. I díky tomu se 688 High Sport nejvíc podobá tomu, co bychom mohli označit jako baby P1.

Je dost možné, že na opravdovém P1 juniorovi McLaren teprve pracuje. S jejich nasazením prostě nikdy nevíte, jestli nemají v rukávu další auto. Nebo dvě.

Reklama

Načítám