Článek
Nabídka naftových vozů se kvůli stále zpřísňujícím se emisním podmínkám zmenšuje a na jejich místo nastupují hybridy, které v poslední době dobývají srdce automobilistů. A není se čemu divit.
Hybridní pohon místo nafty
Ford Kuga boduje u evropských řidičů s plug-in hybridní verzí. Je nejprodávanějším plug-in hybridem napříč značkami v Evropě (v roce 2022). V automobilce Ford jsou si vědomi, že ne každý může využít všech jeho předností, co se týče například domácího nabíjení, a proto přichází s dalším esem pod kapotou.
Samodobíjecí (HEV) provedení umí jezdit se spotřebou, kterou by řidiči očekávali spíše u naftových motorů. Díky kombinaci elektromotoru a benzinového spalovacího motoru spatřil světlo světa schopný hybrid, který dokáže nabídnout nečekaně nízkou spotřebu paliva ve městě i mimo něj. Elektromotor samodobíjecí verze Fordu Kuga dokáže v nižších rychlostech po omezenou dobu pohánět vůz sám. Při jízdě pak funguje jako povolený doping pro benzinový motor.
Ford Kuga v provedení HEV se dobíjí sám při zpomalování vozu, netřeba hledat elektrickou zásuvku. Tento samodobíjecí hybrid je navíc k dispozici i s pohonem všech kol AWD.

Ford Kuga
Ford slaví třicet let na českém trhu
Jelikož ve Fordu slaví třicet let na českém trhu, rozhodl se oslavit to se všemi příznivci a automobilovými nadšenci. Ford Kuga můžete mít již za 622 900 korun s benzinovým motorem o výkonu 150 koní, přičemž už tato základní verze se za svou standardní výbavu nemusí stydět. Samodobíjecí hybrid (HEV) v provedení ST-Line X o výkonu 190 koní s automatickou převodovkou a prémiovým ozvučením B&O můžete mít za férových 810 900 korun.
Tip: Že se s plug-in hybridním Fordem Kuga můžete dostat i pod tři litry na sto kilometrů? A se samodobíjecí Kugou jezdit za 6 litrů? Jedna jízda vás přesvědčí o tom, že tenhle hybrid musí stát před vaším barákem! Řekněte si o dvoudenní testovací jízdu.
Cenové zvýhodnění a dvoudenní jízdy můžete využit i pro kompaktní a sportovním švihem karoserie proslulý model Ford Puma.

Ford Puma