Hlavní obsah

Ford F-250 MegaRaptor: Když i hodně bývá málo

Foto: Archiv Garáž.cz

Ford F-150 Raptor se u dealerů v USA moc neohřeje, a kdo ho má, ten ho prodává o dvacet tisíc dolarů nad oficiální cenou. I proto se z těch přemotorovaných macků stalo nedostatkové zboží. Jedna firma z Arizony má naštěstí řešení.

Článek

Proč si kupovat obyčejného Raptora, kterého se vám někdo snaží prodat za bezmála sto tisíc dolarů, když si můžete nechat na zakázku postavit MegaRaptora? Ano, firma F250R se specializuje na přestavby většího eFkového bratříčka, se kterým už v základu utáhnete patnáct tun (tj. větší stodolu i s vybavením a personálem uvnitř). Připouštíme, že tohle je primárně americká věc, protože F-250 už je pořádný kus auta, kterému by se na evropských silničkách moc nelíbilo. Základem tohohle díla je F-250 s dieselovým motorem PowerStroke o objemu 6,7 litru a výkonu cca 440 koní. Jen je upraven někam za hranici pěti stovek koní, ale to není to hlavní, oč tu běží. Pořádně se na to auto podívejte.

Foto: Archiv Garáž.cz

MegaRaptor je zvednutý o deset centimetrů a navíc stojí na obřích 46palcových Michelinkách o šířce 395 milimetrů. Dvacítková kola jsou pak převzata z armádních aut a měla by vydržet i nájezd na minu. To se vám ale snad na polní cestě v Arizoně nestane. Tlumiče Bilstein a na přání i elektrické schůdky a nejrůznější přídavná světla. MegaRaptor budí respekt a vlastně není ani tak drahý. Přestavba samotná vyjde v základu asi na 28 tisíc dolarů, což spolu s pořizovací cenou F-250 dává dohromady něco málo přes 60 tisíc dolarů. To není špatný kauf za takové zvíře. Rozhodně je to levnější, než kdybyste šli třeba k Hennesseymu a chtěli VelociRaptora, což je klasický Raptor, vyhoněný ještě o fous výš. I těch bude nedostatek, takže proč se neodlišit od davu a nepořídit si rovnou tohle.

Ano, takové problémy bychom chtěli mít. Opravdu chtěli...

Reklama

Načítám