Hlavní obsah

Další den, další Kodiaq - tentokrát Škoda Kodiaq Sportline

Foto: Archiv Garáž.cz

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Škoda před Ženevou tasí nejsilnější zbraně. Po včerejším skautovi do terénu přichází dnes na řadu atletický Kodiaq v červeném dresu. Verze Sportline sází především na vzhled.

Článek

Červený lak a černě lakované doplňky samozřejmě evokují varianty Monte Carlo u modelů Fabia a Rapid. U prémiovek jako Kodiaq a Superb se ale tyhle vymóděné varianty budou jmenovat Sportline, takže si raději zvykněte a začnete se rozmýšlet nad tím, jestli se vám chce čekat na Kodiaqa RS, nebo si už na jaře pořídíte vyšperkovanou variantu třeba s nejsilnějším dieselem o výkonu 190 koní. Sportline si můžete pořídit ve stejných motorizacích jako Scouta a stejná je i světlá výška 194 milimetrů. Na sportování ale, navzdory názvu, Kodiaq opravdu není - tomu ostatně odpovídá už jeho segment a fakt, že s manuálem je k dispozici jen stopadesátikoňový diesel, všechny ostatní motorizace se budou prodávat jen s DSG.

Foto: Archiv Garáž.cz

Standardní osmnáctipalcová kola a volič jízdních režimů v základu sice spolu se sportovními sedačkami, hliníkovými pedály a líbivými doplňky v kabině (ukazatel tlaku turba) budí dojem neřízené, resp. řízené střely, ale všichni víme, že je to jenom pozlátko. Nic proti němu, Monte Carlo je prodejním tahákem a není důvod si myslet, že u Kodiaqa tomu bude jinak - stačí se podívat na všechny ty M-pakety a S-line u německých prémií. Na cenovku si budeme muset počkat do Ženevy, ale vzhledem k bohatší výbavě lze očekávat, že budou muset zákazníci sáhnout hlouběji do kapsy. Na druhou stranu to v té červené Kodiaqovi opravdu sluší. Dost na to, aby čouhal z tradičního SUV davu v padesáti odstínech šedi, nemyslíte?

Reklama

Načítám