Článek
Zatím jde pouze o spekulace a šeptandu, ale hlasy napovídající, že by po M4 GTS mohl přijít podobně ostrý model i v nižším segmentu pozvolna sílí. A vlastně to dává smysl, protože Audi už dlouho vyhrožuje, že aktuální RS3, která je postavená hlavně proti A45 AMG od Mercedesu - obojí jsou ostatně čtyřkolky - doprovodí ostřejším modelem RS3 Plus. Dost možná přijde v sedanové variantě, která se momentálně prohání po Nordschleife. Stačí si vzpomenout na předloňské Wörthersee kam Audi přivezlo studii RS3 Clubsport právě ve čtyřdveřové verzi.
U Audi samozřejmě není problém vzít z linky motor o výkonu až 420 koní, a tak musí BMW také přitvrdit. Motor z M2 lze podle všeho nabrousit až na 408 koní, ale hlavní síla M2 CSL nebo GTS (spekuluje se o obou slavných zkratkách) by spočívala kromě limitovaného počtu kusů především v závodnických vychytávkách. Stavitelné tlumiče? Není problém. Vykuchaný zadek auta bez sedaček a zbytečného odhlučnění? Samozřejmost. Alcantara na všech správných místech a hlasitý výfuk jako postrach běžného provozu? V základní výbavě.
O takovém odlehčeném, maličkém a ukrutně rychlém BMW určitě sní spousta lidí. BMW M235i Racing bylo kdysi takovým malým předkrmem. BMW M2 CSL by na něj mohlo krásně navázat a být ozdobou sbírek. Moc bychom se divili, kdyby si BMW tuhle příležitost nechalo ujít.