Hlavní obsah

Bugatti má problém, jmenuje se Milan. 300 km/h pod 10 vteřin

Foto: MIlan Automotive

Milan Automotive RED

2. 8. 2018

Má karbonovou karoserii, osmiválec, čtyři turba a pohon zadních kol. A jeho parametry jsou oslňující - na stovku zrychlí za 2,47 s, na dvoustovku za 5,46 s a 300 km/h má zvládnout za 9,98 s. Jen pro srovnání, základní provedení Fabie zrychlí na 100 km/h za 15,7 vteřiny.

Článek

Rakousko není zrovna automobilovou velmocí, ale když si vzpomenete na KTM X-Bow nebo na povedené přestavby společnosti Magna Steyr, dojde vám, že inženýrství je tady na velmi vysoké úrovni. A to se teď snaží dokázat i společnost Milan Automotive, která chystá do výroby auto, jež by mělo konkurovat Bugatti Chiron. Nevyrobí se víc než 99 kusů a 18 z nich už je prý prodaných, cena vozu je přes 50 milionů korun.

Vzhledem k slibovaným výkonům je cenovka akceptovatelná. O pohon se stará čtyřikrát přeplňovaný osmiválec 6,2 l s výkonem 1325 koní a točivým momentem 1400 N.m. Převodovka je automatická dvouspojková se sedmi rychlostními stupni. Celá karoserie je pak z karbonu, Milan Automotive však nezveřejnila hmotnost auta. Podobně skoupá je i na hodnotu maximální rychlosti - udává jen +400 km/h.

Vůz nese označení Red, první auta by měla být postavena ještě letos a jde o ryze ruční práci. Těšíme se na další informace, nenecháme si je pro sebe!

autowebAUTOWEBaUtOwEb

Reklama