Hlavní obsah

Americká závodnice ukazuje, co zvládne Mercedes třídy G

Foto: Mercedes-Benz

Jessi Combs a Mercedes-Benz třídy G

29. 12. 2018

Dnes už legendární třídu G stvořil Mercedes-Benz již před mnoha lety. Od té doby se co do designu moc nezměnila. Změnilo se jen to, k čemu ji její majitelé používají. Původně pracovní stroj dnes nejvíce potkáte na parkovištích u obchodních center. Ale je to věčná škoda! To auto je v terénu dokonalé.

Článek

Kdo z vás měl někdy příležitost vyzkoušet třídu G, a je jedno, o jakou šlo generaci, jistě se s námi shodne, že Géčko je prostě fenomén. Co ale původně vzniklo jako pracovní nástroj pro armády různých zemí, se postupně stalo módním doplňkem, který jako kdyby ztrácel na schopnostech. Ale to by bylo jen zdání! O módní doplněk možná tak trochu jde, ale tohle auto stále vzbuzuje i jistou formu respektu. Kromě něj Géčku nemůžeme upírat ani jeho schopnosti v terénu.

Všechny generace třídy G mají ideální nájezdové úhly, redukce, často alespoň lehce terénní obutí a dostatek výkonu i točivého momentu k tomu, abyste překonali každou offroadovou výzvu. Je pravdou, že v případě verze AMG by se do terénu nechtělo ani nám, ale i tací mezi námi jsou. Nám by se totiž nechtělo pak řešit všechny ty odřené nebo co hůř, popraskané AMG díly karoserie nebo odřená kola.

Ono jezdit v terénu totiž nejde jen tak, bez alespoň základní přípravy. A právě takovou přípravu vám ukáže sličná blondýnka za volantem zbrusu nového Géčka. Video je sice v angličtině, ale z toho, co vám bude Jessi Combs, jak se dotyčná jmenuje, ukazovat, pochopíte, o čem je řeč. Zjistíte, jak si najíždět do kopců, jak naopak sjíždět kopce tak, aby to bylo co nejbezpečnější pro vás i auto, ale ukáže vám také, jak správně přebrodit řeku. A mimochodem, tahle blondýnka není jen tak někdo.

Jessi je nejrychlejší ženou planety, drží dokonce světový rychlostní rekord na souši. Zvládá toho ale mnohem víc. Miluje off-road, motorky, ale i různé závodní speciály. A všechno to umí ovládat lépe než leckterý chlap. Nikdo jiný by vám schopnosti nového Géčka lépe asi neukázal.

autowebAUTOWEBaUtOwEb

Reklama