Hlavní obsah

Mrkačky investicí - které auto s výklopnými světly koupit?

Foto: Archiv Garáž.cz

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Byl to velký hit osmdesátých let - auta, která mají normálně světlomety ukryté tak, aby nerušily aerodynamickou příď, ale v případě potřeby je možné světla vyklopit. Dnes se již kvůli euronormám nic podobného nevyrobí, pojďme se tedy podívat, jaké ojetiny s mrkačkama jsou výhodně k dispozici!

Článek

Porsche 944

Ceny Porsche 944 mají vzrůstající tendenci, rozhodně však ještě nedosáhly svého stropu. Malý čtyřválcový sporťák s motorem vepředu byl vzorem skvělých jízdních vlastností a vyváženosti podvozku. Dělala se řada ostrých variant, kupříkladu s přeplňováním, ale zajímavý je i úplný základ o objemu 2,5 litru a výkonu jen něco málo přes 160 koní. Takové auto lze ve slušném stavu ještě stále koupit za cenu pod 200.000 Kč, přičemž na výběr je hned několik kusů.

Foto: Archiv Garáž.cz

Mazda MX-5 NA

Nejprodávanější roadster světa měl v první generaci ještě úžasná výklopná světla a právě tato verze NA má největší potenciál stát se vzácnou. Aut v původním a slušném stavu povážlivě ubývá, byť technika je v tomto případě velmi odolná. Problémem je spíše koroze a špatně opravené nehody. Vzácná je varianta s osmnáctistovkou a příplatkovým samosvorným diferenciálem. Výhodou vozu je, že díky vysoké trvanlivosti techniky se s ním můžete stále velmi hezky a ostře projet.

Foto: Archiv Garáž.cz

Toyota MR2

Ceny první generace Toyoty MR2 se ze směšných částek již vyhouply na relativně vyšší hodnoty, a to samé čeká také druhou generaci vozu, která stále měla mrkačky. Tohle auto bylo sice zpočátku považováno za zákeřné na limitu, i v tom ale tkví jeho kouzlo a ve výsledku to není tak hrozné, jak se říká, zejména po revizi podvozku. Pod kapotou byly ostré čtyřválce včetně varianty s přeplňováním turbem.

Foto: Archiv Garáž.cz

Chevrolet Corvette C4

Doby, kdy hezká Corvette C4 stála pod 200.000 Kč, už jsou pryč. I když už vůz začíná pomalu cenově růst, stále je to nejlevnější Vette na trhu. A rozhodně není špatná, už jen ten klínovitý tvar a specifický design kol! Nám se tohle auto vždycky líbilo a pokud chcete youngtimera za dobré peníze, který vždy přitáhne všechno pozornost, jste na správné adrese!

Foto: Archiv Garáž.cz

Honda NSX

Zatím jsme se pohybovali v oblasti automobilů za menší statisíce, teď už ale jdeme do milionů. Právě tam totiž vystřelila cena Hondy NSX. Dnes již kus, který opravdu chcete - tedy s manuálem a rozumným kilometrovým nájezdem - nekoupíte pod 1.5 milionu korun. I tak je to ale dobrá nabídka - očekává se, že tento japonský supersport s výtečnou reputací, mrkačkami a úžasně znějícím šestiválcem bude stoupat ještě dál. A my bychom se přimlouvali, aby bylo v Česku o pár NSX více!

Foto: Archiv Garáž.cz

Televizní pořad Garáž!

Podívejte se na nový televizní pořad, který jsme pro vás vytvořili. V druhém díle uvidíte Toyotu Supra MK IV, Porsche 718 RS60 vs. Boxster, Octavii RS a Mazdu 3. To vše sledujte ZDE!

Reklama

Načítám